Két fontos dolog: A RIPORT, illetve MEGÉRKEZETT!


Na, hogy mit is hadoválok én itt össze-vissza? Olvass tovább a címre kattintva, és meg is tudod hamarjában! :)



A következőt kérem szépen: első körben a nagybetűs riport kifejezést szeretném pontosítani; megjelent a Zöllner Ágival közösen összeállított riportunk Oravecz Nórával. Hatalmas sikert aratott, több százan lájkolták, meg a bloggerina is dicsérte a kérdéseinket, illetve máshonnan csak pozitív visszajelzéseket kaptunk. remélem, lesz még lehetőségem hasonló cikket készíteni, mert nagyon élveztem! Itt megtekinthető: http://tagrazartszemmel.blog.hu/2013/06/04/_a_szuleim_mindig_tudattak_velem_hogy_nekem_barmi_sikerulhet_riport_oravecz_noraval

A cím második részében pedig a megérkezett szót emlegettem. Igen-igen, az Enigma Antológia megérkezett szerény hajlékomba is. Nem nehéz megtalálni benne a novellámat, az utolsó előtti helyen szerepel és csak arra vár, hogy kicsit és nagyon elolvassák. Nem azért került ennyire hátra, mert borzalmasra sikerült, csupán azért, mert az ABC sorrendjét követték.

És hogy velem mi a helyzet mostanában? Felvételire készülök, mert a KRE-n tovább jutottam az írásbelin, valamint a Pázmányon is jelenésem lesz július elején. Szurkoljatok, hogy legalább az egyik helyre felvegyenek! Emellett lehet, hogy újra összeáll egy gótbanda, ahová már másfél éve meghívtak énekesnek, csak sajnos, akkor nem jött össze a próba, de most reményeink szerint, sikeresebbek leszünk és kitartóbbak. Meg cikkeket írogatok, meg novellákat és javítgatom egy régi regénykémet, amit igyekszem majd ebben vagy a következő évben kiadatni. 

És nem felejteni el! Dübörög a könyvhét! Szombaton én is kilátogatok a JAK pavilonjához! ;)

Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések