10+1+1, meg könyvhét

Tegnap kilátogattam a könyvhétre. Igaz, elmosta az eső, de nekem nagy élmény lett, mivel ez volt első. Szégyen-gyalázat, de tényleg ez a helyzet. Sajnos, vagy a vizsgaidőszak szólt közbe eddig, vagy a pénztelenség, illetve a tudatlanság, mert előfordulhat - sőt így is van -, hogy csupán körülbelül négy éve érdekel ennyire a könyvkiadás gondolata. Előtte csak magamnak, meg a barátaimnak írogattam, továbbá a könyveket is könyvtárból szervíroztam, ha éppen olvasni támadt kedvem. Mostanában nőtt meg a könyvvásárlási igényem is...

Katt a címre, és a beszámoló folytatódik! :)




Ezen a szombaton aztán ténylegesen elhatároztam, bármi is lesz, én most már kimegyek! Így is lett. Tocsogó cipővel, tanítástól lefáradtan, ebéd után rohanva, de ott voltam! Láttam menetelő légiósokat, meg surranó indiánokat a körülbelül másfél órás nézelődésünk során. Három pavilonnál lebzseltem a legtöbbet, ezek nem lennének mások, mint az Ad Astra, az Agave és a JAK. Az első kettőnél azért, mert mostanában a sci-fik, utópiák és fantasy-k érdekelnek a legjobban, illetve ingyen könyvjelzőket lehetett kapni és 500Ft-os kiadványaikkal csalogatták köreikbe az olvasókat, az utóbbinál azért, mert a Queer Kiadó eddig megjelent regényei és antológiái ott kerültek kirakodásra. Szerencsétlen helyzet, hogy pont zuhogott, így a mi könyveinket be kellett pakolni, meg a főszerkesztőnk is elázott, így nem futottam össze vele.

A lényeg a lényeg, jó kis séta volt, utána meg átruccantunk a Sörfőzde Fesztre, ami hasonlóan kellemesre sikeredett (ittam banános, valamint vörös palóc sört)!

10+1+1, vagyis tíz nyomtatott antológiában szerepel írásom, egy E-bookban, valamint egy hangos kötetben. Erre pár napja jöttem rá! Nem beszélve arról, hogy létezik 2-3 olyan művem is, amit megjelenésre érdemesnek találtak, de a kiadó illetve könyvklub vagy megszűnt, esetleg nem tudta finanszírozni, hiába ígérte meg. Na meg jelenleg is két művem áll megjelenés alatt, továbbá jó néhány pályázatra is adtam be írást, szóval elképzelhető, hogy ez a szám hamarosan növekedni fog. :) Ja, és született egy idézetes kiskönyv is a Láncolat Irodalmi Műhely által, de azt nem akarom idesorolni, mert ott csak egy-egy novellámból kiragadott mondatocskát közöltek.

Könyvek, amikben nyomtatásban megjelent 1-2 művem:

Holnap Magazin: Lélekvándorok, 2010
Underground Kiadó: És ez így van jól, 2010
Holnap Magazin: Fényerdő, 2010
Spángár András Irodalmi Kör: Üzenetek, vallomások, strófák, 2011
Holnap Magazin: Holnapok Tükrében, 2011
Publio Kiadó: A türelem és szabadság útján, 2012
Élő Irodalom- Élő Könyv Műhely: Röpke Találkozások, 2012
Holnap Magazin: 2012, decemberi kiadás
Queer Kiadó: EKHÓ Traumaantológia, 2013
Éden Művészeti Hálózat és Láncolat Irodalmi Műhely: Enigmák antológia, 2013

Végül, de nem utolsó sorban: Ne feledjétek, még ma is tart a Könyvhét. Ma dedikál a József Attila Kör pavilonjánál a Queer Kiadó két szerzője: Tóth Kinga és Farkas Péter délután 3-tól! Érdemes kilátogatni!

Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések