100 száz 100 száz 100!!!

Tehát ez a századik bejegyzésem, a blog pedig ebben a hónapban ünnepelte a második évfordulóját. Szépen összejött. 

2013. áprilisában azért kezdtem el ezt a blogot írni, hogy novelláimat és önmagamat közzétegyem (milyen csúnya, ámde mennyire találó kifejezés!), mert akkoriban tagja voltam az Élő Költők Könyvklubnak és az ott megjelent írásaimat, illetve az elektronikusan megjelent kisregényemet akartam megismertetni a közönséggel. Aztán megérkezett a tanévkezdés, mind az egyetemen, mind az esti képzésen, ez a dolog meg egyszerűen kimerült, így a blog is más irányt vett. Igyekeztem több pszichológiát csempészni bele, más törekvéseimet is előtérbe helyezni, vagy csak egyszerűen írni, ami az eszembe jut. Azóta is többször változtam, változott a blog is, több novellám is olvasható, pszichológiai cikkem, kutatásaim, terveim, álmaim.

Köszönöm, hogy olvastok!





A hétvégén megrendezésre kerülő XXII. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztiválonl egy újabb novelláskötettel készült fotóval (ami Craz, a Főnix Könyvműhely, a Spirit Art Egyesület, valamint a Nyakonöntött Próbagoblin Szolgáltatóház nélkül nem jöhetett volna létre), továbbá néhány tanulmányrajzommal köszönnék el. Portfólió in progressz, ha sikerül kinyomtatnom, egy hónapon belül abból is hozok képeket. Eddig tervezési. grafikai munkáim szerepelnek majd benne. Ez akkorra meló, mint ahogy a mellékelt ábra is mutatja, Tigrisnek, a macskámnak is be kell segítenie benne!


Íme a rajzok:

   

Hamarosan újra találkozunk! :)



Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések