Képzavar

Hallom a képet és látom a zenét. Ilyen vagyok, egy nagy képzavar. Néha az írásaimban, olykor a rajzaimban, máskor pedig a dalaimban. Nem lehet definiálni, szinesztézia a létem, a teljesítményem pedig ingadozó. Emberből vagyok, érzések vezetnek, helyzetek irányítanak, mégis önmagam maradok.


Ez csupán egy gondolat, ami ma eszembe jutott, miután a grafika tanárom elemezte egy tollal rajzolt tervemet. Lehet ez pozitív, lehet ez negatív, a lényeg, hogy gondolatébresztő. Holnap pedig egy újabb regényemmel jövök majd, de addig is jó hírek:

A Garbo Kiadóval letárgyalva a kötet, a könyvbemutatón majd 1900Ft-ért megvásárolható lesz a sorsfordító szerelem témájára csokorba szedett kisregényekből álló kötet.
A héten kaptam egy levelet a Bizzarium Magazintól, bekerültem az E-könyvükbe. Ez jó, nem igaz?
Illetve egy újabb színdarab ajánlóm jelent meg, ezúttal a a tollal.hun. 

Kellemes szemezgetés, szép estét! Nekem még tanulással fog telni, nem unatkoztam a héten, de remélem, a ti hetetek kevésbé stresszes, mint az enyém.

Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések