Beindult a szeptember...

... ami annyit tesz, hogy azt sem tudom, hol a áll a fejem. Viszont jó hír, hogy az Utazás a múltban című regényem 10-12 éves kéziratát átjavítottam, most a korrektornál csücsül és közben is agyalok rajta, egy-két momentumot hogyan változtassak meg rajta megjelenés előtt. De októberben már tutira megjelenik!

Addig is itt a befutó könyvborító, amit a facebook-oldalamon szavaztatok meg. Kicsiben láthatjátok a különböző verziókat és nagyban a nyertest:








Ezenkívül hoztam nektek még pár grafikai tervezésem, rajzom és hasonló próbálkozásaimat. Talán már láttátok, olvastátok, de Veréb Emese engem kért meg a negyedik könyvének a regényborító tervezésére. Íme, az eredeti festmény és a végeredmény:



 regényre és az írónőre ITT leshettek rá!

És felkértek egy szerepjátékos társasjáték illusztrálására is, ami még lassan, döcögősen halad, de már a kártyák hátlapján dolgozgattam. Eddig erre jutottam:



Nektek melyik sor tetszik? Melyik nézne ki legjobban egy Atlantisz-témájú társasjáték kártyapaklijának?

Illetve a PszichoMenedzser oldalára is kikerült a logóm, amit nyár elején terveztem és hosszas egyeztetés alapján közösen megalkottunk a pszichomenedzserekkel:



És, hogy jövendőbeli terveimből, vagy folyamatban lévő munkáimból is csepegtessek egy keveset. Idén beindult a JóLélek Pszichológiai Alapítvány gyermek részlege, ahol művészetterápiás csoportot fogok vezetni. Ebből kifolyólag, mind a gyermek részlegnek, mind a csoportnak én tervezem a szórólapjait, plakátjait, amiket hamarosan ide is elhozok! ;)


Itt a reklám helye: KÖNYVBORÍTÓKAT SZÍVESEN TERVEZEK BARÁTI ÁRON BÁRKINEK? AKI FELKERES! :) A könyvíráson a könyvborító tervezés adja meg áramlatélmény betevőmet. Mint egy jó drogos, szükségem van az adagomra. :D


Na, a másik addiktológiai problémám pedig az írás, így egyesek tudják, mások talán még nem, de egy hónapja, vagy lassan már kettő is van, erősítem a Lendület Magazin gárdáját. a kedd az én napom, aznap mindig olvashattok tőlem egy cikket, novellát, vagy interjút. Eddig ők jelentek meg a tollamból:








Kellemes olvasást! Pusszancs!


Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések