E-book és Goldenblog



A tehetség mögött köznapi szavak rejlenek: szorgalom, szeretet, szerencse, de mindenekelőtt a kitartás." /James Baldwin/




Hatalmas hírem van: végre megjelent életem első E-bookja! Már szerepeltem 3 E-bookban egy-egy novellámmal, de ez most más, ez egy teljes kisregény! Volt már úgy, hogy egy nemezetközi kiadó csaknem egy milláért kiadta volta az "Utazás a múltba" című regényemet, de azt ugyebár nem bírtam volna kifizetni, aztán másfél éve nyertem egy pályázaton, ki is adták volna a "Reménysugár" c. kisregényem, de ott az jött közbe, hogy a kiadó időközben befuccsolt. Igaz, ma már az Underground, Publio, vagy a Novum is hozzásegít az ingyenes megjelentetéshez, bárkit kidobnak a piacra - ami nem kihívás -, viszont a lektorálás, borítótervezés és a marketing húzós pluszköltségekkel jár együtt, ha egyáltalán létezik ilyen opció. A nagy kiadók természetesen ezt mind állják, viszont ha nem vagy közismert szerző, avagy celeb, szóba sem állnak veled.

Így az én művem az Élő Költők Könyvklub gondozásában készült el, amelynek tagja vagyok, a borítóját pedig én rajzoltam még nagyon régen, úgy 16-17 évesen. A történet egy 19-20 éves lányról szól, aki nagyon el van veszve, nem találja az utat a gyermeki és a felnőtt világ között, fogalma sincs, hogyan nyerje el mások szeretetét, illetve miként adja önmagát. Az esztelen bulizásokat, káros szenvedélyeket és lelki traumákat, továbbá olyan érzéseket mutatja be, amik rossz irányba viszik el, ahelyett, hogy építenék a személyiségét. A címe: Belső démonaink, már öt éve megírtam, de csak most láthatott napvilágot. Ez alábbi linket tudjátok megvenni, ha felkeltette az érdeklődéseteket, amivel engem és magát az Élő Költők Könyvklubbot is támogatjátok: http://ekk.elokoltok.com/down.php?dw=59&pont=600&r=radnoo

De az ambíció nem csak bennem mocorog, hanem a Tágrazártszemmel oldal főszerkesztőjében is, így a közösen írt blogunkat megméretteti a Goldenblogon. Az elmúlt héten beindultam és ismét két cikket jelentettem meg náluk, egyet a felvételi végeredményéről, egy másikat pedig a Queer Kiadó egyik könyvéről. Ha tetszenek a cikkeim, esetleg másé, akkor ne habozz szavazni ránk, hátha még a dobogóra kerülünk! Az EGO-kategóriába kerültünk. Be kell lépni a facebook azonosítóddal, aztán kezdődhet a szavazás! Itt: http://goldenblog.hu/szavazas.aspx?bId=4575#_=_

Szóval lassan, de döcög a szekér, szeptembertől pedig újra irány az iskola pad: Pázmány pszichológia mesterképzés, illetve grafikusi esti OKJ, szóval csak reménykedni tudok, hogy marad időm az írásra is. De mindenre tudsz szakítani időt, ha akarsz, nem igaz?

Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések