5000! Köszönöm! :)



A mai nap során megtörtént, amit sosem hittem volna: átléptük az 5000 oldalmegjelenítést! Ezt az Élő Költők Könyvklubnak köszönhetem, meg főképp Nektek! Egy Prof. Dr.  Bagdy Emőke idézettel köszönném meg, ami rólam is szólhatna akár, mert nekem sem ment minden egyszerűen az életben, hiszen amit szerettem volna, azért mindig meg kell kellett küzdenem:




"Már gyerekként átéltem a kiközösítettség minden formáját, nem vettek fel a gimnáziumba, később az egyetemre, sorolhatnám. Mégis nagyon kiegyensúlyozott lettem. Ellenszélben nőttem fel, és korán megtanultam küzdeni. Elém álltak, akadályoztak, de mentem tovább, vagy kerestem más utat, soha nem éreztem megalázottnak magam. Azt hiszem, nagy odaadással kell végezni a dolgunkat, és akkor menni fog."

Mindenkinek azt kívánom, hogy legyen egy álma, és ha megvan, akkor legyen elég ereje és kitartása elérni! Engem már felvettem mesterképzésre és megjelent az első kisregényem E-könyv formában, azt hiszem, én már ráléptem az önérvényesítés útjára. :)

Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések