2019 pár szóban


Nem akarom bő lére ereszteni, így inkább pár címszóval értékelném az elmúlt évemet.

Írósulik
idén úgy döntöttem, szintet lépek. Az autodidakta kreatív írás gyakorlásával felhagyva, két íróiskolát is elvégeztem. Az egyikről már írtam egy bejegyzést, a Trivium Egyesület regényíró szemináriumáról van szó, ahogy végül értékelték is a teljesítményünket és csak egy hajszállal maradtam le arról, hogy a Diabolikát, amit a képzés alatt csiszolgattunk, kiadják. A másik írósuli a Könyvmolyképző által indított Young Adult kurzus volt. Van egy pár régebbi kéziratom, ami a kamaszok számára íródott, ezért úgy gondoltam, nem árt kicsit többet meg tudnom, mit vár el egy kiadó, ha ezt a célcsoportot célozza meg. Sokat tanultam belőle. Két novella is készült a képzés alatt, de nem sikerültek olyan jól, ezért nem is osztanám meg veletek. Nyomás alatt és az idő rövidsége miatt nem tudtam úgy teljesíteni, mint szerettem volna.

Novellák
ezen a téren nem sok újdonság volt idén. Írtam egy-két történetet főleg az íróiskolákba, az egyiket ITT olvashatjátok. Pár készült pályázatokra is, ezek közül az egyik 2020-ban meg is fog jelenni a Porcelánszív nyomtatott antológiájában. Amint megvan a megjelenési dátum, értesülni fogtok róla.


Kiadók
idén is jelentkeztem több regénypályázatra is. Nem fűztem sok reményt hozzájuk, kettőn nem is értem el eredményt, ám a harmadik kiadó, a Keep it LIGHT, amire teljesen véletlen bukkantam rá, beválasztotta az Entrópia Ura című kéziratomat az esélyesek közé. Az első pár oldalt meg is szerkesztették, hasznos tanácsokkal láttak el, és a végeredményt ITT olvashatjátok. A részletet véleményezni lehet véleményezni a kiadó facebook oldalán, vagy lájkolni a weboldalon. Szurkoljatok, hátha az egy évtizeddel ezelőtt novellaötletként útjára induló történetem light novel formátumban, szép illusztrációkkal meg is jelenhessen idén. 
A Colorcom Kiadóval ezzel szemben megszűnt a szerződésem, így már csak limitált példányszámban elérhető a Book24 és a Könyvmogul webshopjában az Utazás a múltba és az Ahol a part szakad című ifjúsági regényem. Ha szeretnétek egyet magatoknak, nyugodtan írjatok rám, még van pár darab nálam is.

Az INSTA összegzése az évemről, Lokival,Tigrissel és a könyveimmel a főszerepben.

Olvasás
tavaly elhatároztam, hogy idén elolvasok 100 könyvet. Végül csak 95 lett belőle, és akadt köztük pár képregény is, szóval nem sikerült elérnem a bűvös kerek számot, de már így is rekordot döntöttem a saját 60 könyves tavalyi teljesítményemhez képest. Az Agave Könyvektől ismét kaptam egy csomó recenziós példányt, amit nagy becsben tartok, a Lendület Magazin oldalán el is tudjátok olvasni a könyvajánlóimat róluk. A Dévabád- trilógia és A holló jele sorozat örök kedvenc lett. :)




Ennyi lettem volna.
Mindenkinek könyvekben és ihletben gazdag Új Évet Kívánok!




Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések