Emelt fővel veszíteni

Zűrös és egyáltalán nem vidám hetet tudhatok a hátam mögött.  Sok-sok kishalált.



Igaz, rendkívül jól indult a januárom, hírt kaptam arról, hogy kiadás alatt van egy tudományos cikkem a Pécsi Egyetem Neveléstudományi Intézetével történt együttműködésem révén, és nem mellesleg én tervezhetem meg a kiadvány borítóját. Már most sorjáznak az ötletek a fejemben, a napokban igyekszem is papírra vetni őket. Csak ez éltet, mert a decemberben még hevesen izzó lelkesedésemet ez a hét tökéletesen felőrölte. Le kellett mondanom az eheti rádióadást, feladni kényszerültem egy vizsgát elbukva 3 kreditet, ma pedig szóbelin megbuktatott az intézetvezetőnk, ami miatt a pszichológusi motivációim jelenleg a breki seggét sem látják. Visszavár az utóvizsga-szezonban. És ha ez nem lenne elég, véget ér egy korszak az életemben: a Queer Kiadó megszűnik. Még blogolni fogok nekik hónapokig, de már egyetlen új kiadványt sem hoznak létre. 

Vége. 

Amit eddig azt hittem, sikerült felépítenem, az jelenleg darabokban van. Hullámvölgy, talán bele is betegedtem, testileg-lelkileg. De hát ilyen az élet, majd kialszom magamból és folytatódik egy másik mederben. 

Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések