A vizsgadömping és a kreativitás

Rázós és megpróbáltatásokban nem fukarkodó hetet tudhatok ismét magam mögött, de szerencsére most egy hetes regeneráció következik, ami alatt lesz időm írástechnikai játékokra írogatni, befejezni valamelyiket a két megkezdett novellám közül és egy-két cikket is megírni, ami már megérlelődött bennem egy ideje. Szóval számítsatok rám, hamarosan jön egy-két iromány, meg a blogra is egy-két novella, azok, amik eddig kimaradtak a díjnyertes írásaim közül.

Ja, hogy el ne felejtsem egy recenziós példány is elfekszik nálam már egy hónapja a Vacsora című, eddig ígéretesnek tűnő regényből, amit szerintem ezen a héten ki is végzek, mert már nincs sok belőle. Ej, ezek a csúnya vizsgák bezavartak a műélvezetbe, nem beszélve arról, hogy még szusszanásnyi időm sem volt, hogy véletlenül is az írásra tudjak gondolni! 


Ám ha már kreativitás, itt van nekem egy szakmácskám, ahol bontogatom a szárnyaimat és egy tanulmánykötet, ahol elvállaltam a borítókészítés nemes feladatát. Első igazi tervezésem, ami nyilvánosságra kerül (az E-könyvemhez csak egy rajzott küldtem, végül nem én szerkesztettem meg a borítót hozzá, csak a grafikát szolgáltattam), szóval tessék így megítélni! A bal oldalt látható a kettő közül az, amit végül kiválasztottak, de a jobb oldali is elnyerte a tetszést. 

Nagyon féltem, hogy nem fog tetszeni senkinek sem egyik sem, ám úgy tűnik, kishitű voltam. Így a vizsgadömping közepén is szívesen álltam neki otthon tussal és pasztellel bűvészkedni, majd a gépemen összeszerkeszteni a nyers rajzokat. Azt hiszem, nem nyúltam mellé, érdekel a dolog és ha az eheti három vizsgám nem is sikerült annyira kiemelkedőre belőle, ami miatt el is gondolkoztam hogy kell-e a nyakamra két iskolai is, ez a tervezési feladat rávilágított, hogy hiába rögös az út, meg sok az elmélet, de a gyakorlati részét imádom.

Végül még egy jó hír mára: tartottunk egy kupaktanácsot, a Queer Kiadó nem szűnik meg, csak átalakul és nem sokára új blogoldal készül, frissített tartalommal, felépítéssel!!!

Nektek melyik borító tetszik jobban? Illetve ha valakinek regényéhez, novellájához illusztráció szívesen állok a szolgálatára! Kezdtek ráérezni a dolog ízére, nyami!

Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések