A kötelező évzáró bejegyzés


Csak mert bennem is élnek a konformizmus bizonyos csírái, ezért a mindenhol megszokott és elvárt formulával én is élni fogok: egy kis összegzőt beiktatnék így január elején 2014 nyitótáncában. 

Ja és igen, Adiós 2013! Vissza se gyere! 


A mellékelt képen látható az elmúlt három év termése. A Holnap Magazinnál indult meg a publikációim sora, majd következett az Underground Kiadó, a Spángár András meg a Tanítványi Láncolat Irodalmi Köre, majd bekerült a képbe a Publio Könyvkiadó, a Queer, továbbá a Garbo Kiadó meg a Élő Irodalom- Élő Könyv is. Legbüszkébb az Elza antológiájában megjelent és a Queer EKHÓ Traumaantológiájában szereplő írásaimra vagyok, na meg a legfrissebb gyermekemre, a Garbo kisregény kötetében szereplő "A gardedámra". Nem hiába, hamarosan ezt követően ki is vettem a részem a Queer Kiadó tevékenységéből, meg hát a Tollal.hu oldalán Eliza Beth oldalán szerkesztgetek, ha időm engedi. 

Ezeken kívül még volt 2-3 pályázat, ahol elnyertem, hogy bekerülhessek egy-egy antológiába, de sajnos anyagi okok miatt ezek a kötetek nem jelenhettek meg, pedig SYA "Buliőrület" pályázatán Bíró Szabolccsal kerülhettem volna egy könyvbe. Milyen jó lett volna! Emellett meg kell még említenem a Élő Költők Könyvklubnál megjelent megannyi E-antológiát, amibe bekerült egy-két rövidebb lélegzetű írásom, na meg egy kisregényem is, illetve két Holnap Magazinba is bejutottam, valamint a Tanítványi Láncolat hangos kötetét, ahol az egyik novellámat felolvasták, úgy rögzítették egy Audio CDn. Érdekes, modern és jópofa próbálkozások ezek is, bár a nyomtatott formátum még minden a szívem csücske. 

Ez a "bizony izgulok" fejem! :)
Jelenleg meg majd kirobban a szívem a helyéről, mert bizony ismét vállalkoztam az Aranymosásra, ahol 246 vetélytársam lett. Rémisztő, hogy mennyien foglalkozunk írással és ez a szám az évek előrehaladtával csak nőttön-nő! Valamint két novellám is dolgozom a vizsgaidőszak verejtéktől és alvatlanságtól csöppet sem mentes időszakában, reméljük, ez nem megy majd a minőség rovására. 

Nulla dies sine linea - így hátha megoldató a lehetetlen! 

U. I.: Holnap tényleg, most már tényleg tényleg kipakolok egy novellát a díjnyertesek közül! 

Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések