Viszlát 2021! - évzáró bejegyzés

Elérkezett 2021 vége, ezért úgy döntöttem, hogy összefoglalom nektek és magamnak is ezt a tartalmas évet. Sűrű volt minden értelemben. Tavaly letudtam a szakvizsgámat, tavasszal pedig egy másik képzésemet, így sokkal több időm jutott az írásra, illetve a közösségi médiára, aminek meg is lettek a következményei.

Akartam vala írni... eredményei.


Az év nagy izgalomban kezdődött a számomra, hiszem a Bekezdés pályázaton shortlist-re került életemben először egy kéziratom (pedig minden évben pályáztam), és tűkön ülve vártam, hogyan döntenek a Kékvérűek sorsát illetően. Sajnos, végül a kilenc esélyes közül csak egy került be a kiadásra szánt művek közé, és ahogy azt nyáron megtudtam, végül abból sem lesz semmi. Ha el is csüggedtem, nem adtam fel, mert ekkor már három projektem is készülőben volt.

Ezek pedig:

  • Decemberben felkértek a Sssh! kötetbe szerzőnek, ahová meglepő módon a Kékvérűek világából választottam egy párt, akikről végül megírtam A Határvidék Úrnőjét. Így nem kellett végképp feladnom a Kékvérűekkel kapcsolatos álmaimat. Az elejét itt olvashatjátok is.
  • A Grimm: Sötét Mesék már úton volt, a novellák nagy része már a felhőben, a szerkesztés és a tördelés zajlott ezerrel. Ennek eredményeképp júniusban ki is jött a kötet.
  • Felvettem a LittleFox Kiadóval a kapcsolatot, akiknek hosszas mérlegelés után elküldtem egy kéziratomat a sok közül. A Diabolikára esett a választásom, és hát tetszett nekik, így ma már én is és ti is a kezetekben tarthatjátok az első nyomtatásban is megjelent fantasy regényemet.

Újra felszívtam magam, és jelentkeztem pár pályázatra. Ebből két publikálásom is származik az idei évben. Az egyik Az Utolsó c. sci-fi kötetben megjelenő Alternatív gyógymód (erről egy ajánló is született), és a másik az AVANA Egyesület Preyer Hugó pályázatán közlésre alkalmasnak vélt Ötven százalék c. szintén sci-fi történetem. 

Na meg ha már sci-fi, a tavalyi fogadalmamhoz híven megírtam két történetemet is, ami már régóta munkálkodott bennem. A virág a tó partján c. sci-fi regényemet, amely már a bétázási fázisában van (vagy inkább abban ragadt, mert sajnos 2-3 emberen kívül a többiek azóta sem válaszoltak nekem), és a Testvérek a halálban, amely sci-fi vonulatot is tartalmaz, de inkább thriller. Ez még várja a megjelenési lehetőségét, mert a GABO pályázatán nem bizonyult elég jónak. Meg persze írtam pár párperces is kis prózát, amelyek közül A jövő erdeje c. meg is jelent egy olyan menő sci-fi blogoldalon, amely kizárólag nőknek szól. Nem vagyok feminista, de nekünk nőknek is kell egy kis privát szféra, amit nem bombáz szét a tesztoszteron.

Pályázat fronton van pár lezáratlan ügyem. Jelenleg kettő eredményhirdetésre is várok, így mindig van min izgulni, még a két ünnep között is.

Jaj, és hogy el ne felejtsem: DEDIKÁLTAM A KÖNYVHÉTEN életemben először! És készült velem pár interjú is:

Kalm.hu

AC News

Álmok útján

Lendület Magazin


A grafikusi énem is előrángattam idén, így örömmel jelenthetem be, hogy terveztem egy borítót, és három kötetben is szerepelnek illusztrációim: a Grimm: Sötét Mesékben, a Diabolikában és a Sssh! kötetben. És terveztem egy új logót az oldalamhoz.

Íme pár munkám a teljesség igénye nélkül:








A Lendület Magazinnál is szorgoskodtam, több új kiadóval is felvettük a kapcsolatot, így idén rekord mennyiségű recenziós példányt kaptam, azokról a cikkeket itt olvashatjátok:

https://lenduletmagazin.hu/author/lena/


Egyszóval eseménydús évet zárhattam, és remélem, jövőre is hasonlóan jó évem lesz majd. Pár nap múlva jelentkezek a 2022-es év betervezett megjelenéseivel, terveivel. Lesz bőven!



Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések