Diabolika - a kézirat története

Nem is emlékszem, mikor kezdtem el írni, olyan 4-5 éve lehetett az egyetemi alapképzés alatt. Jött egy hirtelen ötlet és pár karakter, egy világ, ami egyik napról a másikra megformálódott előttem. Egy posztapokaliptikus sztori halhatatlanokkal a főszerepben, a démonok és vámpírok harca. Ha össze kellene foglalnom pár mondatban:

Asmodeus, Tchort és Frimost (festményem)

Diabolika története a világvége után játszódik, azt követően, hogy Lucifer három fia, Tchort, Asmodeus és az angyali félvér, Frimost az uralma alá hajtotta a bolygót kiirtva ezzel szinte az összes emberi lényt. A Sátán egyességet kötött az égiekkel, hogy csak úgy uralhatja a felszínt, ha előtte 666 évig a Pokolban marad és csak a nagy sötétséget követően térhet a felszínre. A vámpírok, Galatea Úrnővel az élen, hogy ez ne történhessen meg, lázadást szítanak a démonok ellen, és segít a maroknyi emberi kolóniának elrejtőzni a csatornákban.

A félvér Édua az emberek között rejtőzködik, mert a démonok ellenzik a fajok keveredését. Nekivág a felszínnek, hogy élelmet szerezzen a halandóknak, ám Keján, Diabolika utolsó alakváltója felbolygatja a lány terveit. Tchort átkától sújtva egy alternatív dimenzióból csöppen Édua elé, hogy lerója egy régi tartozását.



Decemberben fejeztem be, addigra szedtem annyira össze magam, hogy végre komolyabban elkezdjek foglalkozni a sok szerteágazó történetszállal és kitaláljak valami befejezést a történetnek. Egy regénypályázatra küldtem be, de nyilván nagyon friss volt, pár napom maradt az átolvasásra, javításra, így végül nem került be a kiadó kedvencei közé. De nem adtam fel! Azóta is formázgatom, javítgatom és elküldtem egy-egy részleteit tesztolvasóknak, hogy véleményezzék. 

Ha érdekel a történet, az egyik előzmény novella már megjelent a Kalandok és kalandozók 2. antológiájában, valamint még a lektorálatlan verzió itt a blogon.

Hamarosan jelentkezek a regényrészletekkel, valamint a játékkal, amit ennek történetnek a mintájára írtam át. Kis egyszerű app-ra kell gondolni, de már zajlik az angolra fordítás és készítettem hozzá pár festményt is, ezeket láthatjátok a szöveg mellett ebben a bejegyzésben (ez a projekt azóta sem valósult meg, sajnos)






Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések