2017. április 30., vasárnap

Diabolika - a kézirat története és a fülszöveg

Nem is emlékszem, mikor kezdtem el írni, olyan 4-5 éve lehetett. Jött egy hirtelen ötlet és pár karakter, egy világ, ami egyik napról a másikra megformálódott előttem. Egy posztapokaliptikus sztori halhatatlanokkal a főszerepben, a démonok és vámpírok harca. Ha össze kellene foglalnom pár mondatban:
Asmodeus, Tchort és Frimost
Diabolika története a világvége után játszódik, azt követően, hogy Lucifer három fia, Tchort, Asmodeus és az angyali félvér, Frimost az uralma alá hajtotta a bolygót kiirtva ezzel szinte az összes emberi lényt. A Sátán egyességet kötött az égiekkel, hogy csak úgy uralhatja a felszínt, ha előtte 666 évig a Pokolban marad és csak a nagy sötétséget követően térhet a felszínre. A vámpírok, Galatea Úrnővel az élen, hogy ez ne történhessen meg, lázadást szítanak a démonok ellen, és segítenek a maroknyi emberi kolóniának elrejtőzni a csatornákban.
Édua, a vámpír-démon félvér lány az emberek között él és csupán két célja van: megtalálni négy bátyját, akik eldobták őt kiskorában és bekerülni a vámpír úrnő kegyeibe. Viszont Keján, az alakváltó, aki egy másik alternatív univerzumból csöppen Édua útjába, felbolygatja a terveit. 
 Megtalálja-e Édua a családját? Ki az a Keján? És vajon a vámpírok vagy a démonok kerülnek ki győztesen a csatából?

A Diabolika cselekményben és érdekes karakterekben gazdag történet, építkezik a bibliára és más mitológiai történetekre is. Nemcsak a fantasy és a horror szerelmesei élvezhetik, mert a karakterek – annak ellenére, hogy szinte mind halhatatlanok – olyan problémákkal küzdenek, mint a hétköznapi emberek: családi viszályok, bimbózó románcok, heccelések, önbizalomhiány, csalódások.


Decemberben fejeztem be, addigra szedtem annyira össze magam, hogy végre komolyabban elkezdjek foglalkozni a sok szerteágazó történetszállal és kitaláljak valami befejezést a történetnek. Egy regénypályázatra küldtem be, de nyilván nagyon friss volt, pár napom maradt az átolvasásra, javításra, így végül nem került be a kiadó kedvencei közé. De nem adtam fel! Azóta is formázgatom, javítgatom és elküldtem egy-egy részleteit tesztolvasóknak, hogy véleményezzék. 

Szerettem írni és amilyen ragaszkodó vagyok, sikerült úgy lezárnom a regényt, hogy minimum 1-2 kötetet még meg fognak élni a folytatásai is. A második rész már formálódik a fejemben és ez már két különböző világban fog zajlani, illetve a vérfarkasok is komolyabb szerephez jutnak benne, nem beszélve az angyalokról!

Ha érdekel a történet, az egyik előzmény novella már megjelent a Kalandok és kalandozók 2. antológiájában, valamint még a lektorálatlan verzió itt a blogon.

Hamarosan jelentkezek a regényrészletekkel, valamint a játékkal, amit ennek történetnek a mintájára írtam át. Kis egyszerű app-ra kell gondolni, de már zajlik az angolra fordítás és készítettem hozzá pár festményt is, ezeket láthatjátok a szöveg mellett ebben a bejegyzésben.