Olvassátok a cikkeim, míg a szereplőim tesznek egy kirándulást South Parkban


Rég jártam erre is, de úgy néz ki, hogy a júniusi hónap sokkal pergősebb lesz minden tekintetben, főleg ha nem véreztetnek ki a tudomány és az egyetem vizsgaoltárán. Nem lenne jó megmurdelni így nyár előtt. Addig is hoztam pár pszichológiai cikket a Tágra zárt Szemmel blogoldalról, amit én jegyeztem le, meg közhíré tétetik az is, hogy a hónapban lesz egy könyvbemutató és dedikálás is, amin valószínűleg én is részt veszek, ha a fent említett baljós lehetőség nem következik be, valamint nemrégiben került kiadásra egy e-antológia is, ami egy múltévben írt novellámat tartalmazza (Értéktelenül?), valamint a címét is arról kapta, ami nem kis öröm a számomra. Ja, és ki ez a kis South Parkos szerzet a szöveg mellett? Ismerjétek meg Szonját! Talán egy-két embernek ismerős lehet ez a név, ha nem, akkor tessék tovább olvasni! Bár, ha beugrott, akkor sem haragszom meg, ha tovább vándorol a tekinteted az alant szereplő firkára... Ó,  és a fülszöveg, ami szinopszis, de mégsem... hosszú sztori, az is kiderül lejjebb!


Tehát, ha pszichológiai érdekességekre vagytok kíváncsiak és szerettek olvasni a lélek rejtelmeiről, íme pár cikkem az elmúlt időszakból:

Egy mese-mesés hír pedig, hogy a Firkálók blogoldalán kint a Táltosok öröksége sorozatom első kötetének, a Pirkadatnak (itt és itt olvashatsz róla a blogomban) a szinopszisa, vagyis az inkább egy fülszöveg...  Most írom a sorozat befejező részét, nyáron tervezem kivégezni, hamarosan pedig a második kötet amatőr borítótervét, fülszövegét is szeretném megírni. Ha nem is hasznosan töltöm az időt, mert valószínűleg sosem kerül nyomtatásba ez a sorozat, de legalább nem unatkozom.

És ha már a mániámnál, meg a felesleges időpocséklásnál tartunk, íme egy pár éve elkövetett agyatalanság, amikor is A táltosok öröksége szereplőit South Parkos verzióban összeállítottam. Szerintem cukik lettek:


Lotár
Aisa
Erik


Eszlár
Ernakh
Lelle



Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések