Tízezer meg index!!!

Kedves Kedvesek!
A hétvégén a blogom elérte a tízezres oldalmegnyitást, aminek nagyon-nagyon örülök. Tisztában vagyok azzal, hogy nem vagyok egy celeb, sőt még ismert sem, de jó ez így. Ha heti egy olvasóm van, én annak is nagyon örülök, ez a hét pedig a képzeletem netovábbja! Bizony, mert egy héten belül két a Tágra Zárt Szemmel-re kikerült cikkem is megjelenhetett az Index2 online hasábjain. A mellékletként kihelyezett képem,, pedig a másfél hete megrendezésre kerülő könyvbemutatón készült. Oké, nem vagyok fotogén, ez nyílt titok, de attól még ez egy fontos bizonyíték! Nem is nektek, inkább nekem, hogy megtörtént és én is a részese lehettem a Élő Irodalom - Élő Könyv egyik könyvbemutatójának, mint szerző. A kötetben szereplő novellám szintén pszichológiai témájú, mint mostanában megannyi írásom.


Na, de akkor íme a két említett cikk:

Nyugdíjon innen és túl: kikerült az index2-re június 18-án, kedden és több, mint hatezren megnyitották, olvasták és majdnem 20 hozzászólást is kapott. Oké, egyesek szerint buggyant vagyok, meg hülyeségeket írtam, mások pedig mélységesen egyet értettek... Ami a lényeg: pár embert megmozgatott, talán néhányukon még segített is. 


Esőemberek közöttünk: ma éjjel vettem észre, hogy az index2 vezető hírként tette ki. Csaknem éjfélkor, de ez is valami. Borzalmasan örültem, kíváncsi leszek, lesz-e valami visszhangja.

Most pedig vissza a tanulnivalóhoz, még vár rám pár vizsga, aztán pedig ideje nyári gyakorlatok után nézni! ;)

Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések