Eredményeim listája, mert jó ránézni, amikor magam alatt vagyok... (2010-2013 április)


2010. szeptember: „Bukott angyal” c. novellám megjelent a Holnap Magazin Lélekvándorok c. antológiájában, illetve az „Válaszúton” c. tollforgató pályázaton közönségdíjas lettem.


2010. október: „Az emberiség” c. novellám megjelent az „És így van jól” c. antológiában az Underground kiadónál.



2010. december: első helyezés az „Ami nélkül az idő sem gyógyít” c. prózámmal Béres Magdolna Türelem c. pályázatán; a „Függőség” c. novellám megjelent a „Fényerdő” c. antológiában a Holnap Magazin gondozásában, illetve a Kaméleon internetes magazinnál publikálásra került „A szeretet koldusa” c. írásom.


2011. február: zsűrinyertes a Holnap Magazin tollforgató pályázatán az „Utazás” c. novellám.



2011. április: „Mint a metró sínek nélkül” c. novellám megjelent a Spángár András Irodalmi Kör 2011-es antológiájában.



2011. május: harmadik helyezés az „Egymásért” c. novellámmal az Új Akropolisz Erénynek erejével pályázatán.



2011. június: megjelent a Holnap Magazin „Holnapok tükrében” c. antológiájában az „Utazás” és a „Bűntudat” c. novellám, emellett a „Sugallat” c. művem a Tanítványi láncolat irodalmi klub hangos kötetében meghallgatható.



2011. november: „A másnap” c. írásom a Share Your Art Buliőrület pályázatán bekerült a novelláskötetükbe.



2012. január: „Reménysugár – Egy depressziós lány gondolatai” ifjúsági regényem az Írásművek Kiadó pályázatán indult, ami elnyerte a megtiszteltetést, hogy költségtérítés nélkül megjelenhessen náluk. Ám a kiadás nem történt meg, 2-3 hónap aktív együttműködés után megszűnt a kapcsolat, és azóta is lehetetlen elérni őket…



2012. május: „A Türelem és a szabadság útján” c. novelláskötetben megjelent két novellám: „A pillangó” és az „Ami nélkül az idő sem gyógyít”.



2012. október: Eliza-beth parafrázis pályázatán különdíjas (negyedik) helyezés a „Krónika egy átkozott bolygóról” c. novellámmal.



2012. november: Töviskapu antológiába bekerültem „Az önzetlen” című mesémmel, illetve a Holnap magazin I. ifjúsági pályázatán bekerültem a legjobb ötbe „A csalódás íze” c. rövidőrózámmal.



2012. december: megjelent Eliza-Beth „Röpke találkozások” c. antológiája, amelyben én is helyet kaptam különdíjas novellámmal, emellett a Holnap Magazin decemberi számában publikálást nyertem „A csalódás íze” c. rövid prózámmal. A Tollal.hu és a Pier Szerelmesek voltunk pályázatán pedig első helyezést értem el „Neked” c. vallomásommal.



2013. március: Az Art-tour Összművészeti Egyesület Fantasy c. kiállításán „A halhatatlanság ára” c. novellám felolvasásra került, beválasztották a legjobb hat irodalmi alkotás közé. A Tanítványi Láncolat második idézetes kiskönyvébe két idézetemmel is bejutottam.



2013. április: Zsűrinyertes a Holnap Magazin Tollforgató játékán a Kiközösítés témában a „Révedés” című mesém.

Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések