Az elmúlt hét termése

Publikálás, lehetőség, könyvbemutató! Megjelent a Traumaantológia (íme a borítója), hamarosan lesz a könyvbemutatója, meg lehet rendelni a Queer Kiadónál! Katt a címre a folytatásért!

Itt vagyok, ragyogok! No, hát az elmúlt héten túl sok izgalmas esemény nem történt. Munkanélküliként részt vettem egy állásbörzén - no komment, meg is írtam nekik az értékelésben: tömegnyomor -, utána jelentkeztem önkéntesnek a Hetedhét Gyermekjólléti Központba. Úgy néz ki, hogy jövő héten már csatlakozhatok is. 
Na jó, oké, félre a rizsát, a lényeg: pályázatok terén nem született semmi pozitív eredmény, de hát így megy ez mindenhol: egyszer fent, máskor lent. Viszont az Élő Költők Könyvklubban egyre jobban tájékozódom, mindennap publikálok 1-2 írást, lassanként gyűjtögetem a betevőt is. A másik pedig, hogy ma kaptam egy levelet a Gulliver Kiadótól, hogy tessék választani egy történelmi kort, írjon belőle egy két oldalas ismertetőt és ha nyomdakész, akkor ők szívesen látják a könyvsorozatok oldalain. Most ezen pörgök! Nem akarom elrontani, meg milyen jó érzés lenne végre szerzői jogdíjat kapni valami után! Fú... Ám van egy harmadik hírem is - bizony, bizony -, a Queer Kiadónak új antológiája jelenik meg a jövő héten! Amiben - és most dobpergés - én is szerepelek egy novellámmal. Könyvbemutató május második napján délután hatkor az Pepita Ofélia Bárban! Belépés ingyenes, lesz színvonalas műsor, felolvasások, a pultól meg kérni lehet bármit, ami folyékony és szem-szájnak ingere.
https://www.facebook.com/events/496463863742502/


Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések