Reflektorfényben: Ladányi Klára! GRIMM: Sötét Mesék - Villáminterjú

Egy interjúsorozat keretei között bemutatom nektek a Grimm: Sötét Mesék szerzőit. Ötödök beszélgetőpartnerem Ladányi Klára, akinek Az ifjú molnár szerencséje című novellát köszönhetjük. Mesél arról, miért a tavitündér meséjét dolgozta fel, és arról is, mik a jövőbeli tervei. Fogadjátok szeretettel a vele készült interjút!

Mi volt az első gondolatod, amikor felkértünk a kötetbe szerzőnek?

Klára: Nagyon örültem és megtisztelőnek éreztem a felkérést, de egyben kicsit meg is ijedtem, hogy meg tudom-e ugrani a kihívást, mert a horror/fantasy nem kifejezetten az én zsánerem.

A horror/fantasy világa mennyire áll közel hozzád?

Klára: Talán a novellából is kitűnik, hogy a fantasy irányába mozdulok könnyebben. A horror túlságosan felkavar, ezért inkább kerülöm.

Miért pont A tavitündér meséjét választottad? Hordoz valami többletjelentés, vagy jó emléket számodra ez a mese?

Klára: Ezt a mesét korábban nem ismertem, akkor bukkantam rá, amikor átlapozgattam egy Grimm-kötetet. Nagyon megfogott a történet drámaisága, az emberi esendőség kérdése, a látszólag jelentéktelen döntések következményei.

Jelenleg dolgozol valamin? Mesélnél egy kicsit róla?

Klára: Jelenleg két történet kezdeti stádiumában vagyok, még vetélkednek, melyikkel haladjak tovább. :D Mindkettő New Adult történet, hozzám egyébként ezek állnak a legközelebb, ebben alkotok legszívesebben. Az egyik egy párkapcsolatról, a másik egy valószerűtlen barátságról szól egy fiatal nő és egy problémás színész között.

Köszönöm az interjút, Klári!


Ha az interjú felkeltette a érdeklődésedet, a nyomtatott kötet itt szerezhető be: https://undergroundbolt.hu/termek/grimm-sotet-arnyak/

Az ekönyv pedig itt kapható: https://undergroundbolt.hu/termek/grimm-sotet-mesek-ekonyv/

Molyon is fent: https://moly.hu/konyvek/szilagyi-helena-szerk-grimm-sotet-mesek


Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések