Rádió, blog és pszichológia

Az ötvözetek mindig erősebbek és jobb tulajdonságúak, mint az a két, vagy akár több anyag, amiből készülnek. Én is szeretnék ilyen lenni. Egy másik hasonlattal élve: igaz, hogy a fajtiszta állatok nemesebbek meg értékesebbek, de a keverékek szívósabbak és eredményesebbek. Mindig is egy tág érdeklődésű álmodozó voltam és amint adatott egy lehetőség, igyekeztem azt ki is használni. Igyekszem nem csak csapongani és szétosztani magam, hanem megtalálni az egyensúlyt, sőt a teljességet. Úgy érzem, én csak akkor lehetek végre az, aki szeretnék, ha a művészetek iránti odaadásomat és a pszichológiát ötvözhetem. Én egy írással, rajzolással, énekléssel foglalkozó művészetterapeuta akarok lenni, aki olykor ír egy-egy cikket, terápiákat vállal, segít másokon és ad is nekik az alkotásai által. Ha ez beteljesül, akkor egésznek fogom érezni magam. jelenleg még csak alakul ez a felállás...


A héten szóba került a Tágrazártszemmel Blognál, hogy mi lenne, ha a Pink Rádiónál, mint szakértő, elvállalnék egy társműsorvezetői posztot. A szakértő annyit tesz, hogy mint viselkedéselemző és pszichológia hallgató, semmiképp se gondolom úgy, hogy megmondom a frankót, csak az eddig szerzett ismereteimmel egy kis gyakorlatot szerzek és amit tudok, olvastam és tapasztaltam, az igyekszem majd másoknak is átadni. A cikkeimben is csak ennyit teszek, a héten megjelent a 7 perces generáció is erről szól. Csak még az írást is gyakorlom általa. Szóval jövő szerdától indul a műsor, párkapcsolati problémákat fogunk boncolgatni két a Tágrazárt Szemmelből ismert kollégámmal, és ha már adatott ez a lehetőség, a Queer Kiadó malmára is hajtok egy kis vizet azzal, hogy a könyveiket kisorsoljuk majd élőadásban, illetve a blog facebook oldalán. Előrelátom, hogy ez a vizsgaidőszak egyáltalán nem lesz zökkenőmentes! Lesz dolgom bőven! 



A nyereményakcióval még jelentkezem a jövő hét folyamán, újabb cikkeket is hozok majd, de ami még biztos lesz ezen a héten, az egy újabb helyezést elért novellám! Számítsatok rá! ;)

Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések