Kirándulás a médiában

Hát, szerda estétől kezdve hivatalosan is rádiós műsorvezetőnek számítok. Igaz, voltak bakik és beszélni még meg kellene tanulnom normálisan, de az első adás létrejött és elégedettebb vagyok vele, mint gondoltam.

 Azt hittem, jobban fogok izgulni, azt hittem, semmihez sem fogok tudni hozzászólni, de végül csak összejött a dolog. Ebben nagy köszönet Zsoleenak és Zsinek, akik tapasztalatuk révén végig bátorítottak minket Szandrával és kihúztak minket, ha megakadt a gondolat fonala. Hatalmas élmény volt! A karácsony pszichológiáját, a szingliség, a magány, az ünneplés minden apró mozzanatát kiveséztük, főként párkapcsolati vonatkozásból. A pink nem az én színem, viszont a rádió neve, így ha kedvetek támad netán bele hallgatni a műsorba, akkor nesztek: http://www.radiopink.hu/. Mi kéthetente szerdánként lépünk színre, 19-21 h között. Legközelebb januárban kerülünk műsorra, nevünk: Mélyfúrások Szinglifalván, amiben viselkedéselemzői tudásomat bevetve igyekszem hasznos tagja lenni a csapatnak.

A rádió látogatás mellett két cikkem is megjelent a héten! Az egyik a magyarok identitását és negatív hozzáállását boncolgatja, ez A depresszió és az alkoholizmus melegágya címet viseli, míg a másik a Van Gogh Alive kiállításról szól, ahol Puzsér is megjelent, ezt itt olvashatjátok: A Puzsér, a Van Gogh és a skizofrénia. Meg is lepődtem magamon, hogy a három vizsgám mellett, ami héten várt rám, még ennyi mindenre időm jutott...

Hamarosan újra hozok egy novellát, addig is kitartást a péntek 13-hoz! 

Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések