Utolsókból lesznek az elsők

Egy pár utolsó hely, illetve egy nyeremény könyv. Meg persze egy újabb szívesség, a FIATALOK A FÉNYRŐL pályázatra újabb írás küldtem, tekintsetek bele! Részleteket a címre kattintás után megtekinthetitek!



Az írásbeli felvételin is pont tovább jutottam, és a legutóbbi, Legyen élmény az életed c. pályázaton is utolsó lettem. Még mázli, hogy nem számítottam többre. Jó, nem mondom, hogy yuppy, de veszteni is tudni kell. Ha mindig komolyan venném magam, akkor depressziós lennék mindig.

Viszont ma megkaptam Boldát, amit Élő könyv - Élő irodalom - az előbbi pályázat kiíró is - adott ki, és amit én a 444 játékon elnyertem. Beszélgettem Marcsival is, a társulat szívével, aki úgy tervezi, hogy olcsó lektorálási lehetőséget biztosít majd minden íródeáknak, illetve költő palántának. Ráfér a mai irodalomra, meg rám is, a hasonló segítség. Nem vagyok a legrosszabb, de nem is vagyok egy tündöklő tehetség, ami a helyesírást és a stilisztikát illeti.

Ma tagrazartszemmel.hu oldalnak készítünk egy interjút Oravecz Nórával, a népszerű bloggerrel és írónővel, a kérdések felét én állíthattam össze. Jó látni, hogy valaki a blogolásból és írásból lassanként megél, talpra áll. A Publionál adták ki az első e-bookját, ahol nekem is jelent már meg novellám Lena Belicosa jóvoltából. Mondjuk akkor még jócskán a publikálás kezdetén álltam, naivan és nagy álmokkal, de egész jó kis kötetet hoztunk össze. Már-már én is elgondolkoztam azon, hogy önálló regénnyel is jelentkeznem kellene hozzájuk... Bár a lektorálásra nincs pénzem, egy elfuserált könyv miatt pedig nem szeretnék szégyenkezni. Maradt az Élő Költők, akiknél csak egy nyúlfarknyi tagságit kellett letennem az asztalra és ők ezért ingyen elvégzik a mocskos munkát. Remélem, a júliusban megjelenő Belső démonaink c. kisregényem elkel legalább 20-30 példányban. Bár a kezdeti lelkesedésem szépen átcsapott félénk reménykedésbe. 

De ha már remény, itt egy újabb írás a tollamból, ami szerepel egy versenyen. Rövidke és olvasmányos, nézzétek meg és ha tetszik, osszátok, terjesszétek, illetve regisztráljatok az oldalon és tetszikeljétek! A másik írásom is megtalálható nem sokkal alatta, ha még nem olvastátok, abba is belenézhettek! Íme a FÉNY A SÖTÉTSÉGBEN!

Kellemes olvasást, én pedig igyekszem összeszedni magam!


Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések