Pályázgatunk, tördelgetünk, s mind ezt királyi többesben

Reménysugár - egy régi grafikám a pályázati írásomhoz




A felvételi a nyakamon, semmi agyam, de blogolni azért van merszem, azt a teremburáját! 






Dórival, a Queer Kiadó főszerkesztőjével elkezdtük megtanulni a INDESIGN rejtelmeit, de még maga a program sincs meg, szóval nyugi, messze még a cél, de talán pár hónap múlva én is tördelhetek. Meg, ha szeptembertől bejön ez az alkalmazott grafikusi képzés is, no meg bírni fogom a  tempót vele az egyetem mellett (ha egyáltalán felvesznek mesterképzésre, mert most még annyira sehol nem tartok és holnap után már teszt), akkor ott is sok okosságot el fogok sajátítani, ami hasznos lesz a kiadóban.

A Queer Kiadó blogja újra beindult, rakom fel a bejegyzéseket folyamatosan, facebookon ki is posztolgatom a fontosabb dolgokat, meg a régebbi cikkek közül is párat ízelítőnek. Erről a blogoldalról is egyszerűen el tudtok jutni a kiadó blogjára, ott oldalt, ni, a bemutatkozásom alatt.

Aztán rátaláltam egy jó kis oldalra, ami véletlenül írói pályázatot is hirdet, szóval július 20-ig a fiatalabb korosztály benevezhet. Az én kis irományom ITT elérhető, illetve a regisztrációt is könnyűszerrel el lehet intézni pár kattintással, és kezdődhet a tetszikelések, meg pályázgatások sorozata.

Végül, de nem utolsósorban pedig tessék regisztrálni és olvasgatni az Élő Költőket! Sok érdekes írás, vers meg novella található fent, köztük az én 10 éve megírt, de megrenovált regényem is, az Utazás múltba című. Debrecenben pedig könyvhét, amire én sajnos nem tudok elmenni, de a weboldal sok szerzője kint lesz.

Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések