Május 15 előtt izgulva, várva...



Az Élő Költőknél zajlik az élet. Emellett a Tágra zárt szemmel magazin is befogadott köreibe. 




Pár napja jött ki az Élő Költők új antológiája, az Évszakok sorozatból a Május. Ebbe, mivel már több mint egy hónapja tag vagyok, én is belekerültem. Igazából meg is lepődtem, mivel nem számítottam rá, mivel én csak publikálok serényen a weboldalukon, aztán eszembe sem jutott, hogy hupsz, ebből egy kötet szereplés is lehet. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=448345891920183&set=a.448345861920186.1073741828.100002343281406&type=1&theater

Ezenkívül a mai nap adtam le nekik egy 2009-ben írt lélektani kisregényem, a Belső Démonaink címűt. Hamarosan kezdődik a lektorálás, aztán az értékesítés. Megszerkesztettem, meg betördeltem, amennyire tőlem futotta, a többi KrisztaMari feladata lesz. :)

Illetve van még egy hírem, egy hete tagja lettem egy másik társaságnak, a Tágrazárt Szemmel internetes magazin szerkesztőségének is. Már meg is jelent náluk az első novellám, itt lehet elolvasni: http://tagrazartszemmel.hu/blog/szilagyi-helena-goro-goro/.

Ja, és hogy miért ez lett a bejegyzésem címe? Mert holnap sok határidő lejár. Valószínűleg pár nap, majd újra jelentkezek a fejleményekkel!

Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések