Tanévkezdő ügyködések


Fejlécet terveztem. Plakátot szerkesztettem. Cikkeket írtam. A novella- meg regényírás sajnos a háttérbe szorult, de sosem merül feledésbe, örök kedvencem marad, csak idő igényesebb, összecsapni meg nem szeretnék semmit sem.




A macskakaparófa business fejlécének verziói. Alapötlet, a macskakaparófák, mint New York felhőkarcolói, egymás mellett tornyosulva sütkérezzenek az alkonyodó nap sugaraiban:








A végleges pedig a következő lett:


A héten készült cikkeim kivételesen nem a pszichológiai témájú, hanem egy fesztivál beszámolója, valamint egy oktatással, egyetemi tárgyfelvétel kapcsolatos téma fejtegetésem a TágrazártSzemmel oldalán:



Az utóbbi az Indexre is kikerült! És szerencsére nem pocskondiázást, meg okoskodást váltott ki az emberekből, hanem normális társalgást, saját élmények megvitatását. Sőt, a héten tartott rádióműsor (Mélyfúrások Sziglifalván - Radiopink.hu) is, ahol társműsorvezető vagyok is igen jól sikerült! A téma a jelek voltak az ismerkedésnél meg a párkapcsolaton belül nőknél és férfiaknál egyaránt. 

Illetve a héten kezdtem a gyakornokságom egy pszichológiai alapítványnál, nekik is készítettem egy plakátot az egyik önismeret-fejlesztő, ismerkedős estjükre:




Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések