Újabb terve(zése)k


Ezen a héten Gyulán nyaraltam, ám közben sem henyéltem, hiszen két újabb feladatot kaptam. Meg kellett terveznem két márka logóját, a kutyásnak már megvolt adva az alapötlete, a zoknis viszont rám várt. Elsőre viccesnek hathatnak ezek a megnevezések, de majd megmagyarázom, pontosan ezek mit is takarnak. 

Ha érdekel titeket, hogyan bírkoztam meg a feladattal, akkor lentebb megleshetitek. 


Ami az írást illeti, mostanában nagyon a regényembe bolundultam, de egy-két novellaötlet is körvonalazódott bennem pár pályázattal kapcsolatban. Ha minden igaz, akkor hamarosan jelentkezem ezekkel is. 

Addig is íme ez:



A logóknak az a lényege, hogy egyszerűek legyenek, mégis átadják azt az üzenetet, amire tervezték őket. Nem művészi alkotások, inkább marketing eszközök, az imázs fontos kellékei. 

Az első egy prémium kutyaruha márka volt:




Ezek után pedig ez lett a végleges verzió: 


A második logó pedig egy zokni előfizetési szolgáltatásnak készült, ami a külföldi Blacksocks mintájára épül. A bevezetőnél kirakott motivum lett a végleges logó, az alant elhelyezettek pedig a teljes márkanév feltűntetésével szereplő változatok:




Ha tetszenek, vagy neked is szükséged lenne hasonlóra, állok rendelkezésre!

Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések