Újabb terve(zése)k
Ezen a héten Gyulán nyaraltam, ám közben sem henyéltem, hiszen két újabb feladatot kaptam. Meg kellett terveznem két márka logóját, a kutyásnak már megvolt adva az alapötlete, a zoknis viszont rám várt. Elsőre viccesnek hathatnak ezek a megnevezések, de majd megmagyarázom, pontosan ezek mit is takarnak.
Ha érdekel titeket, hogyan bírkoztam meg a feladattal, akkor lentebb megleshetitek.
Ami az írást illeti, mostanában nagyon a regényembe bolundultam, de egy-két novellaötlet is körvonalazódott bennem pár pályázattal kapcsolatban. Ha minden igaz, akkor hamarosan jelentkezem ezekkel is.
A logóknak az a lényege, hogy egyszerűek legyenek, mégis átadják azt az üzenetet, amire tervezték őket. Nem művészi alkotások, inkább marketing eszközök, az imázs fontos kellékei.
Az első egy prémium kutyaruha márka volt:
Ezek után pedig ez lett a végleges verzió:
A második logó pedig egy zokni előfizetési szolgáltatásnak készült, ami a külföldi Blacksocks mintájára épül. A bevezetőnél kirakott motivum lett a végleges logó, az alant elhelyezettek pedig a teljes márkanév feltűntetésével szereplő változatok:
Ha tetszenek, vagy neked is szükséged lenne hasonlóra, állok rendelkezésre!
Megjegyzések
Megjegyzés küldése