Logók, fejlécek & grafikuskodások



Szabadúsztam egy kicsit. Logókat és fejléceket terveztem, amikre büszke vagyok, mert az első olyan munkáim között vannak, amiket felhasználnak majd a jövőben (vagy már most is, lásd a felül lévőt!) és más grafikus nem segített bennük. Tehát nagyjából önálló munkák voltak a megbízók elvárásai alapján. De előtte! Nyaraltam egyet a RockPart fesztiválon, amiről készült egy kis élménybeszámolóm, amit szintén elhoztam ma nektek. 

Alant olvashatjátok és megleshetitek a hét termését:





A cikk annál a blogmagazinnál jelent meg, ahol publikálni is szoktam különböző cikkeimmel, így megleshetitek az új design-t a vadiúj beszámolómmal egyetemben, ha megnyitjátok ezt a linket:


Egyébként rengeteg logót megterveztem és kipróbáltunk, mire meg lett a végleges, itt vannak az ötletek, legalábbis a tűrhetőbbek és ami középen van nagy méretben, az a nyertes, mert egyszerű design kellett, hogy lépést tudjunk tartani a mai, sikk, minimálos oldallal. Nektek melyik tetszik a legjobban?



A másik tervem pedig egy szintén tollforgató, kedves ismerősnek készült a blogjára fejlécnek. Papiron már hónapok óta megvolt kézzel rajzolva, de tegnap jutottam el a Adobe Illustratorba szerkesztéshez. Ez lett a végeredmény: 


Szívesen babrálok ilyesmikkel. Egyébként, kedves olvasó, ha te is szeretnél hasonló fejléceket, képeket, logókat, nyugodtan szólj, szívesen vállalok újabb feladatokat! Jól a jön a gyakorlás a suli mellett!

Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések