Csillaghulláskor született

Vagy legalább is pár órával előtte az a kis teremtmény, aki később én lettem.

Az előző évem, a 27. mindig is mágikus jelentőséggel bírt, amikor rá gondoltam és mindegyik másik is, amiben szerepelt a hetes szám. Ez a saját kis babonám, a hetes a szerencse számom, vagy ha nem is az, valamiért szeretem. Viszont múlt héten betöltöttem a huszonnyolcat, egyre közelebb kerülök a harminchoz, ééés, mint eddig minden évben, egy kis összegzést szeretnék készíteni az elmúlt évről, tevékenységemről.

A huszonhetes egy nehéz és szép év volt az életemben. Megjelent a második regényem novemberben, az Utazás a múltba, és szerkesztő lettem a Lendület magazinnál. Ezek nagy mérföldkövek, apró láncszemek remélhetőleg még pályám során. Emellett teljes állásban dolgoztam végig, napi 3-4 órát utaztam a munkahelyemre és 3 képzést is csináltam, és besegítettem egy alapítvány életébe.


Elfáradtam, nem kicsit. És még mindig fáradt vagyok, hiába pihentem most két hetet egyhuzamban.

Idén megígérem magamnak, hogy visszaveszek, de nem az írásra szánt időmből, hanem a továbbképzésekből, mert sem érzelmileg, sem anyagilag nem akarok belerokkanni ezekbe. Kicsit kiábrándult vagyok, de annál többet ad az, hogy írhatok. Igyekszem nem megfeledkezni erről, amikor éppen feladni készülök mindent és inkább kiköltöznék egy jurtába az erdő közepén. Írni még ott is tudnék, talán több ihletre is lelnék, mint a folyamatos mókuskerékben.

Na, de akkor íme egy kis örömködés, mert nemcsak üröm volt ám:

Több könyves találkozón is részt vettem:

ami hatalmas szó, mert eléggé introvertált tudok lenni és megeseik, hogy ha sörrel nem enyhítem, a szociális szorongásom is feléled. Talán emlékezhettek is rá: két KÖNYVMUSTRA is volt 2017 második felében és idén útnak indult az ÍRÓ × BLOGGER × OLVASÓ találkozók sora is, amin kettőn én is szerepeltem. Illetve ott voltam két rajztáborban is, ahová elvittem kettő novellámat!

Írások és novellák, amiket közönség elé mertem tárni idén:


A túloldalon (weird fanfic)



Meg még született öt novellám, amelyeket pályázatokra írtam, de mivel még nincs eredmény, vagy éppen azért mert van, nem tehetem közzé! Na, majd ha lesz róluk újság, beszámolok róla!

És amire büszke vagyok, de nagyon, hogy megírtam az előzménytörténetét az Utazás a múltba c. regényemnek, valamint befejeztem a darkfantasy regényem kéziratát, a Diabolikát! Ugyanitt elolvasókat szívesen várok rá! És jelenleg két novellám vár kiadásra, az egyik antológia már előrendelhető! Nem mellesleg A táltosok öröksége nagy renoválás alatt áll!

Illetve pár grafikai munkám, amiket mostanság készítettem:



A LOGÓK:





ILLUSZTRÁCIÓK:







Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések