Dalszöveg fordítás: Dünedain - Entre tu y yo

Egy ideje már tanulgatom a spanyol nyelvet, ezért elkezdtem olyan dalokat hallgatni, amelyek az ízlésemnek is megfelelnek és spanyolul vannak. Így is lehet fejlődni, a nyelv gyakorlásának nagyon jó. Kitűztem magamnak, hogy ha nem is napi szinten, de heti több alkalommal fogom magam és lefordítok egy-egy dalt (és mindezt próbálom igényesen). Íme az első próbálkozásom, továbbá mellékeltem a youtube videóját a dalnak, csak hogy meglegyen az életérzés is.



 

Az eredeti dalszöveg

Dünedain: Entre tu y yo


Dame sólo una palabra, 
dame un gesto y yo te seguiré, 
sabes muy bien que hoy lo haré. 

He fallado tantas veces, 
y ahora sólo quiero hacerlo bien, 
y si me dejas hoy lo haré. 

Y vuelvo a abrir las alas, sé que no te fallaré. 

Sólo tengo un corazón, el que escribe esta canción, 
si aún me sientes, hoy hagamos esto entre tú y yo. 
Algo por lo que seguir, es todo lo que busco en mí, 
una voz que grite alto, y que me haga llegar a ti. 

Dime que aún nos queda tiempo, 
dime cómo tengo que seguir, 
toma mi hombro y llora en él. 

Ya no quiero más engaños, 
arrancar de mi todo el dolor, 
y ser el mismo corazón. 

Hagamos que la fuerza, sea nuestra nueva opción. 

Sólo tengo un corazón, el que escribe esta canción…



Az általam készített fordítás:

Közöttünk


Adj nekem egyetlen egy szót
Adj egyetlen gesztust, és én követni foglak
Tudod nagyon jól, megteszem még ma

Vesztettem rengetegszer
Most viszont csupán jól szeretnék cselekedni
Ha elhagysz engem, ma biztos meg fogom tenni

És visszatérek szárnyalva, tudom, nem fogod elmulasztani

Egyetlen szívem van, amivel írom a dalom
Ha te is úgy érzed, ma megtesszük e lépést közöttünk
Kell valami, amit követhetek, ez minden, amit magamban keresek
Egy hangot, mi hangosan kiált: hagyd, hogy elérhesselek

Mondd, hogy maradt még időnk,
Mondd meg, hogyan kövesselek
Dőlj a vállamra és sírj rajta

Már nem akarok több álnokságot
Minden fájdalmam kezdete
egy és ugyanaz a szív

Hagyjuk, amit az erő követel, ez a mi új lehetőségünk

Egyetlen szívem van, amivel írom a dalom…


Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések