De egyébként mizu? velem mostanság

Ezt tuti nem viszem be illusztrátorba!
Illusztrátor a helyzet mostanság. A lapon már az általános iskolában megtanultam rajzolni, de a gépen... szenvedek, mint a nyavalya. Szóval le kellene győzni a lustaságomat és több időt szentelnem a drágalátos illusztrátorra. De ha már grafika meg művészet, eljutottam életemben először a Műcsarnokba, és nem is akárhogy, egy sajtókonferenciára meg egy videógyűjtemény kiállítására. A tollal.hun már megjelent az erről szóló beszámolóm, sőt a Tágrazárt Szemmel oldalán is ma debütált, ahol az előbbinél több képpel együtt olvashatjátok, nézhetitek a cikket.


Az írás kapcsán pedig a hétvégén újabb öröm hír ért (azon kívül, hogy megfogalmaztam apám sportegyesületének egy pályázati pontját, nevezetesen a társadalmi szerepvállalásunkról): a Nyakonöntött Próbagoblin Szolgáltatóház a jobb kategóriába sorolta a Diabolikát, egy készülő regényem előtörténetét, amit egy novellában fogalmaztam meg. Nem lettem helyezett, de a nevemet feltüntették, mint a jobbik ötven százalék tagja. A fantasy és sci-fi zsánerén belül elért eredményeim közül ez a megakirály pozícióba tartozik, hiszen a nem sokára megjelenő OpenHu novelláskötet számára kiírt pályázaton megszerzett 10. helyen kívül ez nevezhető még valamelyest elismerésnek. A többi hasonló témájú novellám csak kis vagy a zsánerben annyira nem jártas kiadóknál, írótársaságoknál jelent meg.

Mérföldkő pedig: most már a Queer Kiadó honlapján is kint virít a képem meg a nevem, mint a kiadó szerves tagja. Már lassan egy éve készítem a blogot, hihetetlen! Itt lehet megcsodálni engem, meg a kis csapatunk többi tagját! Figyelem, ha megnyitod, több József Attila Kör (JAK) tag és ELTEs hallgató is megjelenhet a szemed előtt (én vagyok a kakukktojás): http://www.queerkiado.hu/queer/?page_id=5

Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések