Megjelenik a Diabolika és életemben először dedikálok az Ünnepi Könyvhéten!

 


A Diabolikát évekig írtam, az ihlet még a Szegeden töltött egyetemi éveim alatt jött. 2016-ban vettem az erőt, és befejeztem a kéziratot. Ebben az évben jelent meg két regényem is, és az olvasói visszajelzések ösztönöztek. Úgy éreztem, megéri folytatni, befejezni új történeteket is. A kézirat első változatát elküldtem az Aranymosás pályázatra. Nem jutott át az előszűrésen, így félreraktam és más írásaimmal foglalkoztam inkább, ha néha éreztem egy kis lelkesedést magamban.

2018-at írtunk, amikor elhatároztam, hogy újra próbálkozom, ezúttal a Twister Mediánál. Bétáztattam a kéziratot, átjavítottam, majd beküldtem a Bekezdés-pályázatra. Nem sikerült. A short-listre sem került fel.

Valami baj van vele. Vagy éppen velem.

Professzionális segítségre volt szükségem. Szerencsémre éppen ekkor hirdették meg a Trivium Egyesületnél az első regényíró szemináriumot, amelyre rögtön jelentkeztem is. Kétszeres túljelentkezés volt, de beválasztottak a 12 közé, aki belevághatott a képzésbe. A jutalom pedig kecsegtető volt: a legtöbbet fejlődő hallgató regényét kiadják! Hónapok hosszú munkáját követően bejutottam a "döntőbe", a 3 legjobb közé, ám a végén más regénye mellett döntöttek. Azt mondták, egy hajszálon múlt. Ezért vettem a bátorságot, kicsit még csinosítgattam a kéziraton, aztán elküldtem számos kiadónak. Ebből három válaszolt, hogy köszönik a kéziratot, és  egy év múlva egyetlen egy reagált, hogy nem kérnek belőle. A többi nem is jelentkezett. Nem csoda, kéziratok százai landolnak a kiadók postafiókjában évente.

Úgy hittem, lehúzhatom a klotyón az egészet. Aztán idén tavasszal megláttam a LittleFox felhívását, és úgy gondoltam, üsse kő... egy próbát megér.

Örömmel jelentem be, hogy a Diabolika a 92. Ünnepi Könyvhétre megjelenik! És más nagy hírrel is érkeztem. Életemben először dedikálhatok a Könyvhéten!

2021. SZEPTEMBER 4. (szombat) 14 óra!

Kisebb könyves rendezvényeken kívül eddig még csak a Könyvfesztiválra jutottam ki dedikálni, egyetlen egyszer, azt is több, mint 3 éve. 

Gyertek, ünnepeljetek velem! Számomra is lesz meglepetés bőven, mert a kézirat még csak most megy a nyomdába, így én is csak a könyvhéten vehetem először kézbe nyomtatott formában a Diabolikát. 


FÜLSZÖVEG:


Az égiek megelégelték a halandók önpusztítását, ezért egyességet kötöttek Luciferrel. A Menny kapuja bezárul, így az uralkodás a Fényhozó gyermekeire marad, a bolygót pedig démonok meg varázslények tömege lepi el kipusztítva az emberiséget.
Diabolika halhatatlan lakói veszélyesek, törvényei kegyetlenek:
A fajok nem keveredhetnek.
A démonok hatalma vitathatatlan.
Küzdelem csak egy az egy ellen érvényes.

Aki egyetlen egy szabályt is megszeg, annak a napjai meg vannak számlálva.
Édua már a puszta létezésével vét a démonok törvényei ellen, ezért örökös rettegésben él. Jól kiszámítható élete felborul, amikor találkozik Diabolika utolsó alakváltójával és az ellenállás vezetőjével, Galatea Úrnővel. Édua Gyehenna biztonságos csatornáiból a lázadás középpontjába kerül. Nincs megállás! Lucifer és a Nagy Sötétség közeleg, ha valaki nem lép közbe, a világ örökre a Gonosz kezében marad!

Könyvrendelés: https://szilagyihelena.hu

Végül 4 illusztrációm belekerült a kötetbe, remélem, tetszeni fog nektek. A molyon is megtalálhatod a könyvet, ha esetleg kívánság-, vagy várólistára helyeznéd. Könyvjelzőket is terveztem az alkalomra, limitált példányszámban a LittleFox standjáról (48-as) beszerezhetőek lesznek.

Az eseményhez ITT csatlakozhattok.


Korábban megjelent bejegyzéseim a témában: a Diabolika története, ahogy négy éve állt a helyzet, pár részlet a regényből és egy előzménynovella.



Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések