Itt a tavasz, itt van újra

Eltűntem, ismét. Mea culpa. Ám rengeteg minden történt, sok mindent hozok most nektek! Terveztem, cikket írtam, novelláztam... és igen, beteg is voltam.

Elsőként a két nemrégiben írt pszichológiai cikkemet osztanám meg, a kamaszkori szerelemről és a tavasz szimbólumairól, a lelkünk mozgatórugóiról, az ekkor tartott ünnepek szerepéről az életünkben:



A másik örömhír, hogy a sok kihagyás és csalódás után mégis csak termett egy kis babér nekem a kreatív írás területén is. Jelentkeztem egy párbeszédíró versenyre, ahol osztott harmadik helyezést értem el. Kezdő löketnek szuper, mert most a tavaszi szünet alkalmával két-három másik novellapályázatra is tervezek írni! Íme a hír, ahol bár megemlítik, hogy többet is kihozhattam volna a szövegből, de a humorom jópofa (igen, inkább az irónia és a szarkazmus a világom... verbális agresszió, ó, igen): A téli pályázat tanulságai I.  Látjátok? Ott a nevem! És ezt az oklevelet kaptam:



A rövidke párbeszédet pedig még a hét folyamán közzéteszem egy új bejegyzésben! Figyeljétek a blogom!

Aztán itt van még a grafikai tevékenységem is, ugye, a JóLÉlek Pszichológiai Alapítványnál, ahol egyéniben és csoportos eseteket is szép lassanként viszek és viszek majd. Az adó 1%-kal kapcsolatban készítettem egy plakátot, illetve bélyegzőtervet terveztem, meg bérletet is az egyik rendezvényükhöz. Emellett az ismerőseimnek is szoktam készíteni egyéb terveket, abból is hoztam párat alább.


Itt a plakát két verziója:





Aztán a bélyegzőterv:



Egy kedves barátnőm kézműves vállalkozásához is készítettem logót, illetve fejléceket a facebook oldalához. Azokat itt láthatjátok:









Az utóbbi kettőn a saját készítésű tárgyait láthatjátok, ha tetszik, amit láttok, itt lehet még utána nézni, miket készít, mit lehet tőle vásárolni, rendelni: ÜGYESKEDŐ 

Illetve az egyik unokatestvérem grafológusi vállalkozásához készítettem névjegykártya terveket (a rajta lévő logó is az én művem), azokat is megnézhetitek itt:



Tehát az iskolapszichológusi munkám mellett ezzel szórakozom itthon és szívesen tervezek, ha megkeresnek ötletekkel, feladatokkal!



Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések