Gyakorlat keresési útvesztők, valamint nyári novella- és cikkírási buzgadalom



Próbálkozik az ember lánya, keresgél, írogat, érdeklődik, izgul, remél, teper, miegymás. Ezt kell tenni, ha el akarjuk érni a célunkat, tétlenül nem vesztegelhetünk. De nem csak papolás meg siránkozás lesz itten, hoztam két friss olvasnivalót is! 


Mint tetszik tudni, jelenleg két iskolát is tolok, minimum két gyakorlati helyet is találnom kell a nyárra. Két hete megy a nagy akció, amivel pár nappal ezelőttig sokra nem jutottam. Kapcsolati tőke, tehát protekció ide és a szorgalom, a jó jegyek oda, semmi sem biztosíték már a mai világban. Végül feladva a meddő kapálózást és az ismerősök hajkurászását, végül úgy döntöttem, bepróbálkozom a google-n és a találatok alapján felkeresek e-mailben egy-két helyet. Nem kiabálok el semmit, de a probléma megoldódni látszódik. Az igazolások 100%-ban, lepapirozva minden meglesz, a gyakorlatban viszont csak az egyik valósül meg, valószínűleg. Ami nem baj, annyira, legalább addig több idő marad az írásra és a spanyol tanulásra. Szóval a gyakorlatkeresés nem egyszerű móka... Azt hinné az ember, hogy az ismerősei meg azoknak az ismerősei segíthetnek, de gyakran csak az ígéretek érkeznek, máskor még azok sem. Senkit sem akarok megbántani, tudod, hogy ez több tényezős dolog, bármi közbe jöhet, sok a gyakornok és kevés a lehetőség, a munka, a grafikusokra meg ez hatványozottan igaz. Mondjuk a sikerhez kell egy teperős, nyomulós egyéniség is ehhez, ami nekem nincs meg. De legalább kitartó vagyok.

Na, de akkor visszatérve az íráshoz. Két publikációm is született az utolsó bejegyzésem óta, az egyik egy novella, a másik pedig egy cikk. A novella a Modern tragédia címet viseli, amelyet anno neveztem egy pályázatra. Ott semmi visszajelzést nem kaptam róla, így amikor Craz felajánlotta, hogy átböngészi, örömmel rábólintottam, hiszen csak így tanul az ember. Ha azt kapod folyton, hogy szar vagy, abból nem tanulsz, de ha megmondják, miért vagy az, akkor van esélyed ezen változtatni. Szóval Craz kijavította, majd azt írta, hogy szívesen látná fent a blogoldalán, így már mindenki számára olvasható a történet ITT. A cikk pedig a TágraZártSzemmel blogoldalán jelent meg, ahová rendszeresen írok havi három-négy bejegyzést, ahogy az időm engedi, meg ahogy megfogan bennem az ötlet. Pár napja az idegen nyelv tanulásról írtam, ami csaknem 12 ezer olvasót hozott az oldalunknak, mert az Index2 is közzétette. Eddig ez lett a legolvasottabb cikkem, és bár tudom, hogy inkább a témának köszönheti a népszerűségét és nem az írástudásomnak, mégis örömmel tölt el. Ha érdekel, ITT őt is elérhetitek. 

Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések