Egy idézet és pár publikáció, avagy egy pozitív hét zárása


"Művésznek lenni azt jelenti: nem méregetni és nem számlálni, érlelődni, mint a fa, amely nem sürgeti nedveit, s nyugodtan állja a tavasz viharait, nem félve attól, hogy talán már el sem jön a nyár. Eljön az. De csak a türelmeseknek jön el." 

/Rainer Maria Rilke/



A héten végre érdemlegesen is elkezdtem foglalkozni a tollal.hu szerkesztésével, nagyon hamar behoztuk önmagunkat. Egy nap változó a teljesítményem, néha csak egy írás,máskor öt is a kezem közé akad. Kezdő szerkesztő és lektorként szerintem ez is elég jó arány.  Sőt, tegnap a Publio internetes fórumán egy srác kiposztolta, hogy a novelláját ki akarja adni és borítóterveket vár. Jelentkeztem is, de ehhez el kellett olvasnom az írását. Hát, gyakorlásnak jó volt, mert a vesszőhibákat és a szóismétléseket nyomban kiszűrtem, aztán el is küldtem a fiúnak, hogy ezeket javítsa ki, mert valószínűleg nem fogja lektor segítségét kérni, ezért legalább én próbáltam belejavítani, amit tudtam. Jól esett segíteni, meg valahol jó érzés is visszanézni, hogy a három évvel ezelőtti magamhoz képest mennyit fejlődtem.

A mai nap két jó hírt is kaptam. Az egyik, hogy a Tanítványi Láncolat rövid próza pályázatán bekerültem az legjobb 50 közé, így ingyen kiadatási lehetőséget nyertem a "Fantasztikum vagy valóság?" című novellámmal. A másik pedig az volt, hogy a Holnap Magazintól is írtak, hogy a tollfogatón zsűrinyertes novellámmal és pár rövidebb írásommal augusztus ötödikén jelenik meg az antológiájuk. És hogy szavam ne feledjem, a hét elején is ért egy kellemese meglepetés, az Élő Költők Könyvklubjánál is bekerültem a tagok műveiből összeállított havi e-könyvbe. Szóval valóban pozitív hetet tudhatok magam mögött.

Jelenleg két pályázatra is készülök, bár nem sok ihletem van, vagyis az van, csak egy konkrét történetet nehéz összeállítani belőlük. Remélem, azért sikerülni fog. Ez sok-sok jó dolog csak-csak erőt ad majd az alkotáshoz. 

Holnap Gárdony, szerdán meg ponthatárok éjszakája! Drukkoljatok nekem! Egyébként már beiratkoztam a grafikus képzésre, az éneket viszont most szüneteltetem. Zajlanak a dolgok. Hajrá!

Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések