Elrepült a február, a március... te jó ég, már április!


Korábbi bejegyzésemben terveztem összefoglalni az elmúlt időszak híreit, mert van ám bőven, de olyan szinten belebonyolódtam a kimerültség és kiégés boncolgatásába, hogy úgy éreztem, annak kell egy külön cikk és csak aztán jöhetnek elmúlt időszak mozgalmas eseményei. Első körben megjegyezném, hogy a prioritási listámon az írás és a Lendület Magazin fennmaradt, így nem kell attól tartani, hogy csapot-papot felhagyva felhagyok mindezzel!

Akkor nézzük!


Lendületes publikációim:

Elég sok színű lett a paletta, sajnos, saját írásra még nem nagyon tudtam rászánni magam, de ami késik, nem múlik. Valószínűleg ez pont ezen a héten történik meg.

Akkor megesett egy interjú is, amire az Egycsónakban Inspiráló Ifjúsági Magazin kért fel, amely hamarosan napvilágot lát, de addig is itt az ajánló az Utazás a múltba c. könyvemről, amit szintén ők írtak! ;) Ezúton is köszönöm!

Múlt héten megrendezésre került az ÍRÓ*BLOGGER*OLVASÓ délután is, amelyet az Imádom a könyveket oldalának köszönhettek a résztvevők. A Lendület Magazin által már ismert szerkesztőtársaim is részt vettek az alkalmon, de nagyon sok íróval és bloggerrel ismerkedhettem meg. Fárasztó, de nagyon újszerű élmény volt. Pár regényem új gazdára is talált és talán hamarosan ajánlók formájában olvashattok is róluk!

Befejeztem a Diabolika c. regényemet még decemberben, most jutottam a javítások végére és odaadtam egy-két embernek átolvasásra. Remélem, egyszer majd megjelenik nyomtatásban. Viszont addig született egy kis ízelítő a novellán kívül is, egy kalandjátékos szösszenet, amely hamarosan napvilágot lát. Most zajlik a tesztelés. És valószínűleg angolra is le lesz fordítva az  időutazó alakváltó, Keján története, aki a démon testvérei elől menekül és igyekszik lavírozni egy olyan világban, amiben már évtizedek óta nem járt.


Emellett elindult a művészetterápiás kisiskolás csoportom is, most igyekszem egy jó kis menetrendet, zenéket, verseket és képeket összeválogatni, hogy jól haladjunk. Nagy feladat, mert ez az első gyermekcsoportom, ahol nem csak "örömalkotás" a cél, hanem szigorúan tartani kell a kereteket is.

Szóval, zajlik az élet, igyekszem ezentúl gyakrabban jelentkezni! ;)


Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések