Képzőművészet - az irodalom mellett új kategóriát is megcélzok

A M.Á.G.U.S. és a Magyar Tolkien Társaság pályázatai teljesen lázba hoztak! Katt a címre a részletekért! 

Szép vasárnapot bloglátogatóimnak és azoknak is, akik azt sem tudják, hogy a világon vagyok. Nem az ő hibájuk, elnézem nekik. Oké, ez csak vicc volt, most pedig komolyra véve a szót: pénteken két örömhír is ért, és egyikre sem számítottam. Szeretem a pozitív meglepetéseket. Az egyik a Bizzarium E-antológia eredményhirdetése, ahol kiderült, hogy a tárgyi nyeremény hozzám vándorol. A másik pedig, hogy a Holnap Magazin egyik antológiájában nemrég megjelenő Áramlat c. rövidprózám ezúttal a folyóiratukban is nyilvánosságot kap. 

A másik, hogy tegnap a ZHra tanulgatás (drágalátos kriminalitás, pszichopátia és Eysenck!) és a tollal.hu szerkesztés közben keresgéltem a neten, milyen megméretettésekkel dobhatnám fel magam. Léna nem bír a seggén maradni sokáig, úgy tűnik, a sajtkukac ismét beindult. A pénzdíjas pályázatokat rögtön kiszűrtem, van most elég költeni valóm, na meg már elegem van ebből az anyagias világból. Úgy vagyok vele, hogyha az a sorsom, hogy író vagy képzőművész legyek, az majd előbb-utóbb kiforrja magát és nem pont egy nevezési díjas pályázat fogja eldönteni a sorsom. Ideje kicsit karakánabbnak lennem, meg az önbizalmamat is helyreállítanom. Tehát, ilyen szűrővel is találtam két szuper pályázatot! Nem igaz, hazudok... az egyikkel már szemeztem egy ideje, de túl nagy falatnak tűnt, viszont tegnap alaposan átolvastam a kiírást és a nyeremény, illetve a segédanyagok megléte meghozta a kedvem. Bele is vágtam a történet megírásába. A MÁGUS kiírásáról van szó, itt lehet csekkolni! A másik szívmelengető pedig a MTT, vagyis a Magyar Tolkien Társaság pályázata volt, ahol rengeteg kategóriában lehet indulni és mit ad isten, van irodalmi és képzőművészeti téma is többek között. Ideje kiterjesztenem a tevékenységemet és ha már grafikusnak tanulok, gyakorlásnak és szintfelmérésnek tökéletesek ezek a lehetőségek! Itt olvashatsz részletesebben erről a pályázatról! Nu, meg itt van a Nyakonöntött Próbagoblin Szolgáltatóház pályázata is... Régi-új, hmmm... :) Fantasy a köbön! És ez most szó szerint, mert 3 pályázat másfél hónapon belül!

Szóval most pörgők, vesződséges, de rájöttem, hogyha egy-két hétig nem ragadok tollat, én totálisan bekattanok. Mivel a regények mélyebb beleélést és hosszabb távú lelkesedést kívánnak, kevésbé átláthatóak, így maradt a novella, ami nem is baj... A regények majd a téli meg a nyári szünetben jöhetnek, amikor nem csak összecsapom őket!

Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések