Ünnep ünnep hátán: hamarosan itt a könyvhét, rovatvezető lettem és az Ahol a part szakad kétéves!

Kedvesek, ma három jó hírt is hoztam nektek, bár lehet, hogy már tudtok róla. 

EGY


A Könyvhét jövő héten veszi kezdetét, én pedig ismét az Imádom a Könyveket szárnyai alatt kint leszek az eseményen. A Tuan Kiadóval osztozunk majd a bódénkon, aminek külön is örülök, mert az egyik kedvenc sorozatomat is ők jelentették meg. Ennek örömére mindkét regényemet 20% kedvezménnyel vásárolhatjátok majd meg a standon és a Colorcom Kiadónál is. Meg persze könyvjelzőket is viszek ki, szombat délelőttől kezdve megtaláljátok őket a standnál, mert akkor tudok majd kimenni én is. Sajnos, dedikálni nem fogok, de szerintem órákat fogok eltölteni a standok között, így ha valaki találkozni szeretne velem, szimplán szólítson meg, ha esetleg meglát. A könyvjelzők közül is majd dedikálok párat! ITT az esemény, csatlakozzatok, más remek szerzők is kint lesznek!


KETTŐ


Holnaptól a Porcelánszív Irodalmi Folyóirat egy rovatvezetője leszek, az Árnyak Hangja úrnőjévé avanzsálok. Már egy ideje levelezek a főszerkesztővel, akit egy pályázat során ismertem meg, mely során A kóbor macska elnyerte a megjelenési lehetőséget. Tavasszal felkért erre a posztra, ami rendkívül hízelgő, én mégis hezitáltam, mert sokszor így is megcsúszom a teendőimmel, de végül úgy döntöttem, hogy fejlődni szeretnék szakmailag és ez egy jó terep erre. Misztikus, fantasy, horror, sci-fi és minden hasonló zsánerből futnak be majd hozzám az írások, és én fogom eldönteni, mi jelenhet meg és mi nem. Izgi, még nem volt ekkora "irodalmi felelősségem". Mármint társszerkesztő már sok helyen voltam, de sosem kaptam egy teljes rovatot, ahol teljhatalmat gyakorolhatok. Remélem, a színvonalat nem fogja rontani az tevékenységem. 

Azoknak meglepő lehet ez a lépés, akik eddig a két megjelent regényemet olvasták csak, furcsa lehet ez a lépés, de aki régebben ismer, tudhatja, hogy ugyanolyan lelkesen, ha nem lelkesebben rajongok a fantasztikus irodalomért is, mint az ifjúsági sztorikért. Ha nem jobban. Szóval, ideje ezt az oldalamat is jobban kiművelnem.

HÁROM



Jövő héten lesz az Ahol a part szakad két esztendős. Ez hatalmas öröm, főleg akkor, ha a terveim szerint sikerül nyáron befejeznem a folytatást is... akkor talán télen már a kezetekbe is kaphatjátok a Záróakkordot. De ami a lényeg, hogy jövőhéten a 89. Ünnepi Könyvhetet egy beleolvasóval nyitnék meg! A Záróakkord első fejezetét felteszem ide a blogra egy kis ízelítő gyanánt. Remélem, örültök majd neki. Vagy ha nem tudjátok, mi is ez az egész, nyomás ki a könyvhétre és szerezzétek be az Ahol a part szakad regényemet!



Most pedig izgalomban vagyok, nem csak a rovatvezető pozíció miatt, hanem mert szombat délelőtt lesz a (bekezdés) szinopszisíró kurzus is a Twister Media jóvoltából!



Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések