Első Könyvfesztiválom - amikor nemcsak olvasóként leszek jelen

Igen, igen, jól olvastad. Bár kötődött már novellám megjelenése a könyvfesztiválos időszakhoz, de mint szerző, most először fogok dedikálni ezen az eseményen. Ezalatt A táltosok öröksége regénysorozatom népünk ősi szokásához híven vándorló életmódot folytat és keresi az otthonát, a Diabolika pedig a saját ördögi köreitől igyekszik megszabadulni lelkes tesztolvasók segítségével. A Záróakkord is íródik (az Ahol a part szakad folytatása), na meg még pár novella, de azt hiszem, sokkal lassabban, mint azt szeretném. Kicsit hektikus az életem, én magam is egy totális káosz vagyok, de kezdek rájönni, hogy valószínűleg ez a természetes létformám. Próbálok rendszert vinni bele, kisebb-nagyobb sikerrel.

Na, de akkor a Könyvfesztivál! A G4-es standnál megtaláltok az alábbi időpontban:


Csatlakozzatok ti is!

Az egész rendezvény ideje alatt az alábbi akció lesz érvényes:

Ha nem tudtok eljönni, a kiadóm webshopjában is élni fog ez az akció: https://shop.colorcom.hu/termekcimke/szilagyi-helena/

Ingyenes könyvjelzők is beszerezhetők lesznek, amiket kifejezetten a könyvfesztiválra készítettem! Limitált széria, mindkettőből csak 50-50 darab készült, így siessetek, hogy nektek is maradjon belőle:



Az Imádom a Könyveket standjánál több lelkes feltörekvő magyar íróval is találkozhattok, és nagyszerű akciók várnak majd rátok! Remélem, sokatokkal találkozhatok majd! Hatalmas mérföldkő ez a számomra és abban is bízom, hogy így a regényeim többetekhez is eljuthatnak majd. Kíváncsi vagyok a visszajelzéseitekre, a véleményetekre, így bátran keressetek fel, én szinte egész szombaton kint leszek!

Ezen a linken elérheted az Imádom a Könyveket stand összes programját, könyvét, szerzőjét: bit.ly/IK25BNK




Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések