Huszonhét

Egy újabb év véget ért, valami lezárult, más meg kezdetét vette. Sokan felköszöntöttek, sok mindent kaptam ettől az évtől és remélem - mivel a hetes a szerencseszámom - a huszonhetedik évem után még többet tartogat. Megjelent egy regényem, az Ahol a part szakad, , A Black Aether Micro Aether antológiájában is szerepeltem (ezt az írást majd felpakolom, a szerkesztőtől kapott levéssel egyetemben!), több grafikai projektben is részt vettem, elkezdtem dolgozni a szakmámban és elmélyedhettem a relaxáció, valamint a művészetterápia bugyraiban. Ja, és végül megadtam magam és felregisztráltam az instagramra is.


Sok minden történt és az elmúlt héten is, mióta már 27 vagyok, szintúgy.



Nekikezdtem az készségfejlesztő, társasjáték grafikai kivitelezésén dolgozni, illetve rajta vagyok a következő regényem, Az Utazás a múltba megjelentetésén. A korrektorral már felvettem a kapcsolatot, csak még én is át akarom olvasni, javítani a kéziratot. 

És a borítótervezés is kezdetét vette. 

Hoztam pár képet a kapott ajándékokról (a kiadóm, a Colorcom is felköszöntött), tervezésekről és 

IGEN!

Itt van két új link a Lendületről, ahol elkezdtem szerkesztőként besegíteni.

http://lenduletmagazin.hu/az-alkotas-jotekony-hatasai/

http://lenduletmagazin.hu/egy-rogtonzott-konyvbemutato-tortenete-beszamolo-albert-timea-es-szilagyi-helena-konyvbemutatojarol/

És

IGEN-IGEN!

Itt egy velem készült interjú is!

http://lenduletmagazin.hu/ismerd-meg-uj-szerkesztonket-lena/










Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések