Egy rögtönzött könyvbemutató története

Egy hete jelentkeztem a Lendület Magazinhoz szerkesztőnek, mert ifjú, feltörekvő tehetségeket kerestek. Gondoltam, egy próbát megér. Aztán még aznap érkezett a válasz, hogy szívesen fogadnak a köreikben, sőt, ha esetleg ráérek, csatlakozhatnék Albert Tímea, a főszerkesztő új könyvének bemutatójához és vigyem magammal az Ahol a part szakad regényemet. Kaptam az alkalmon, bár beharangozni nem volt rá túl sok időm, de remek alkalomnak ígérkezett.

A bemutató a Jelen Bisztróban került megrendezésre, augusztus 3-án. Ez egy szerda délután volt, így nem tolongtak az emberek, viszont ezáltal annál barátságosabb és személyesebb lehetett a légkör. Pár capuccino és limonádé mellett beszélgettünk a Colorcom Kiadó köteteiről, a regényeinkről, az írói létről és arról, milyen buktatók és lehetőségek vannak a kiadási folyamatban. És nem utolsó sorban, megismerkedhettem a magazin több szerzőjével is!



Örültem, hogy nem kerültem rögtön mély vízbe és egy kötetlen, barátságos közegben történhetett meg az Ahol a part szakad első bemutatkozása. Viszont remélem, legközelebb már többen eljönnek és ami még fontosabb, hogy remélhetőleg addigra már a második regényem is a kiadónál lesz. Jövő héten indítom majd a szavazást arról, hogy melyik történetem kerüljön nyomtatásba. Itt a blogon és facebook-oldalamon is lehet majd szavazni. :) Kíváncsi vagyok mindenki véleményére!


És ha már könyvbemutató: szeptember 3-án újratalálkozunk! Akkor több szerző, több regénye és verseskötete is elérhető lesz, dedikálni és a vásárolni is lesz lehetőség. A részletekkel még jelentkezem. Addig pedig figyeljétek az Ahol a part szakad és a Lendület Magazin facebook-oldalát, mert naponta frissül és új cikkek várhatóak tőlem!

És, mivel az első kiadás elfogyott, itt van a regényem második, javított adagja! Frissült erővel és most már tőlem, illetve az Írók Boltjában is megvásárolható, nemcsak a kiadótól.










Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések