Hamarosan Könyvfesztivál!

A leendő borító illusztrációja, Hertelendy Anna munkája
Április 23-án Könyvfesztivál a Millenáris Parkban. Múlt évben is kilátogattam a rendezvényre és a megvásárolt két könyvön kívül gyarapodtam pár példánnyal a Kalandok és kalandozók antológiával is, amelyben a "Titkok" c. novellám szerepelt. 2016-ban sem lesz ez másképp. Egyfelől, mert idén is kilátogatok, másfelől, mert  valószínűleg a novelláskötet második része is napvilágot lát addigra, amiben ezúttal a "Diabolika" c. írásom fog szerepelni. Szívesen látok és szeretettel várok mindenkit. A SpiritArt Kiadó fogja megjelentetni a kötetet, a standok környékén kolbászolok majd én is több szerzővel egyetemben.


Talán, mert itt a tavasz, talán, mert már látom a jövőt, és hogy a munka terén merre tovább, feléledtem a hamvaimból és ismét lelkesen vetettem bele magam az írásba. Két novellám ennek örömére meg is jelent az interneten! Az egyik a Minden gyerek számít! pályázaton indult, ennek címe "Segítség". Erre holnapig lehet szavazni, és hamarosan meglesz az eredményhirdetés is. A közönségszavazatok, illetve a zsűri véleménye is számítani fog. Én már tűkön ülve várom a fejleményeket. A másik novella a Nyakonöntött Próbagoblinon jelent meg (fent említett novelláskötet szerzőinek csokra innen származik), amit a "Küldj egy novellát!" című frappáns felhívásra küldtem. Ő a "A halhatatlanság titka" címet kapta. Ez egy régebbi fantasy történetem, de hivatalosan most először publikálták, ám pár éve egy kiállítás megnyitóján felolvasták. Azóta természetesen csiszoltam, átírtam és most az új verziót olvashatjátok belőle.

Ezentúl még idebiggyeszteném, hogy hamarosan lezárul a művészetterápiás képzésem első éve. Májusban visszakapom az alkotásaimat és azokon keresztül, azoknak bemutatásával írnék egy röpke összefoglalót a tapasztalataimról, a módszerről. Már várom. Még én sem láttam együtt az egy esztendős munkát gyümölcsét.


Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések