A szeptemberi eleji őrület! Beindult a vonat, csak le ne zuhanjak...

Először is kifújom magam kicsit, mert ha belegondolok, már attól erős szívdobogás és légszomj lesz úrrá rajtam. Vasárnap egy nyugis, olvasós, pecázós napot tartottam, de utána elindult a csúcsú, én pedig nyugodt szívvel szálltam fel rá, de ahogy nekiindultam, a gőzös úgy belehúzott, hogy hiába kapaszkodok két kézzel, úgy libegek utána, akár egy szellőben fodrozódó zászló.


A helyzet a következő: a tollal.hunak beígértek egy beszámolót a tegnapi Cédrus-ünnepélyről (Napkút -kiadó könyvbemutató), amire el is mentem a párommal. Unalmasan indult az esemény, de a színművész hangja és a zenekar mindenképp feldobta, nem beszélve a harmadik nívódíjas költőről, aki olyan szürrealista verset hozott nekünk, hogy le a kalappal. Igaz, a korosztály inkább 60+ volt, hülyén is éreztem magam, amikor beléptem a rendezvényterembe, de ahogy megláttam a fiatal nyertest, megnyugodtam, főleg amilyen kitörő tapsot kapott. Volt egypár papa, aki nem igazán tisztelte a fellépőket és képesek voltak a terem közepén mobiltelefonálni, vagy beszélgetni. Könyörgöm, azt hittem, hogy ilyen idő korra az emberek tudják, mi azaz alázat vagy az udvariasság! Na mindegy, azt hiszem, ezt nem illik beleírni a beszámolóba, szóval mielőtt befejezném a cikket, itt öntöm ki a szívem.
Na, ki ismeri fel a festményt? ;) Már láttam eredetiben is a szegedi Móra Múzeumban.

Egyébként a csúcsú a Napút folyóirat, Napkút Kiadó megálló előtt még megállt a Tanítványi Láncolat állomásán is. Itt most jelent meg az a csöpp antológia, amibe a Fantázia vagy valóság? c. rövidprózám bekerült. Talán a héten megérkezik hozzám is nyomtatásban, de ha valaki nem akar időt meg pénzt pazarolni rá, akkor le is tölthető E-könyv formájában: http://lancolatkonyvtar.blogspot.hu/2013/08/gyokerek-kisantologia.html

Aztán itt van még nekem a drágalátos TágrazártSzemmel Magazinom, ahol vállalkoztam egy testhez álló feladatra. Készítek egy beszámolót a Metalwar Fesztiválról, amire egyébként is mentem volna! Imádom a kellemest a hasznossal ötvözni! Éppen így teszek a Tollal.hunál, ahol két eseménybeszámolóra, vagy interjúra is jelentkeztem. Izgi, juj, de izgi! Bocs, lehiggadok. 

A nehézség csupán az lesz, hogy ezen és a jövő héten szép lassan beúszik "nyugodt" kis életembe az iskolai, dupla faktorral, aztán a regényeimmel, novelláimmal is haladni kellene... Nem beszélve a tanítványomról is, akinek az angol gyönyöreit kell megmutatnom. Feladtam magamnak a leckét, de pálma vagyok, bírom a tehert! Remélem. Ha az ember valamit szeret, nem roppanhat össze a súlya alatt, igaz? 

Már csak arra vagyok kíváncsi, hogy a Queer Kiadó mivel rukkol elő a szeptember kezdetével...


Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések