Szemeszter előtti felbukkanásaim

Holnap bizony kezdetét veszi egy újabb félév az egyetemen, így a grafomániámnak és rajzos kedvemnek az elmúlt pár napban próbáltam eleget tenni. Újra szerkeszteni kezdtem a tollal.hun, befejeztem két novellámat, cikkeket írtam, rádióztam is (megvolt a harmadik adásunk!) és pótoltam  a lemaradásaimat a rajzsuliban. Hát, az igazat bevallva, nem maradt sokkal több időm aludni, mint vizsgaidőszak alatt. Tudom, tudom, fiatalság bolondság. :) De hál'istennek van olyan mellettem, aki megmondja a frankót és visszatart, ha elkezdek túlpörögni. ;)



Íme pár publikációm az elmúlt hetekben:

A szakdolgozatom ihlette cikkem egy tanulmány kötetben: Kutató diákok írásai I.: Az írás szerepe (ajánlom mindenkinek, akiket érdekel az írók lélektana és az írás pszichológiája)

Egy rövidke írásgyakorlatom is kikerült a Nyakonöntött Próbagoblin Szolgáltatóház oldalára, ez egy facebook csoporton belüli összefogás következtében jöhetett létre, ahol a cél, hogy játékos feladatok útján csiszoljuk az írói készségeinket. Nesztek a Kép-zelj!

Végül pedig egy kis gondolatfolyamot is eresztettem a TágrazártSzemmel Blogoldalon a "Csalók és tévhitek" címmel, ami a pszichológiával kapcsolatos közvéleményt igyekszik kissé megváltoztatni. 

A rajzban viszont sajnos mostanában nincs sok sikerem, de igyekszem fejlődni, gyakorolni, minél többet rajzolni, hogy egyszer méltó legyek a grafikus megnevezésre! :) majd ha lesz valami arra érdemes, azt kipakolom ide. 

Megjegyzések

Facebookon is!

Népszerű bejegyzések